فرمانده مرکز آموزش تربیت پاسداری علویون قم
فرمانده مرکز آموزش تربیت پاسداری علویون قم گفت: دشمن جنگ نرم گسترده‌ای را علیه جبهه انقلاب شکل داده و می‌خواهد باورهای ملت را تغییر دهد.
کد خبر: ۸۷۸۳۸۶۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار فرقانی در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان خنداب با اشاره به اینکه تفکر بسیجی برگرفته از فرهنگ و مکتب عاشوراست، گفت: آنچه که بسیج و بسیجی بودن را برای ما تبیین می‌کند، اسلام ناب است.

وی با اشاره به لزوم ترویج روحیه انقلابی افزود: عنصر انقلابی تمام توان خود را رشد و اعتلای انقلاب اسلامی به کار می برد.

فرمانده مرکز آموزش تربیت پاسداری علویون قم با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت: یک بسیجی نسبت به تهدیدات نرمی که دشمن برای ملت ایران، طراحی کرده بایستی هوشیار باشد و نسبت به دشمن شناخت کامل داشته باشد.

سرهنگ پاسدار فرقانی ادامه داد: دشمن با ماهیت انقلاب اسلامی مخالف است، هدف دشمن در وهله اول سقوط انقلاب و سقوط جمهوری اسلامی است و در جنگ تحمیلی علیه انقلاب اسلامی نیز نشان دادند و برای این هدفشان نیز در مدتی که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد توطئه‌های متعددی را طراحی و اجرایی کرده‌اند که تاکنون هیچ کدام موفقیت آمیز نبوده است.

وی افزود: هدف دوم دشمن، استحاله نظام اسلامی است، هدف آنها این است تا صورت ادامه حیات انقلاب، سیرت انقلاب از بین ببرد، در این زمینه تلاش زیادی کردند یکی از این تلاش‌ها فتنه 88 بود و امروز نیز نظام سلطه در تدارک فتنه بزرگتری از قبل است.

فرمانده مرکز آموزش تربیت پاسداری علویون قم هدف اصلی نظام سلطه را از نفوذ، تغییر باورها دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات