خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه درمیان:

مردم درمیان 188 شهید در دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده اند

فرمانده ناحیه سپاه درمیان گفت: مردم شهرستان در هشت سال دفاع مقدس حضور پر رنگی در صحنه های حق علیه باطل داشته اند و 188 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده و خون شهیدان شیعه و سنی در هم آمیخته شده است.
کد خبر: ۸۷۸۳۸۴۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرگرد حسین خدادادی در تجمع بسیجیان شهرستان درمیان و در حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: :بسیج تجلی اوج بصیرت وولایتمداری با تکیه برمکتب عاشوراست وهرآنچه امروز بسیج از آن برخوردار است وما امروز به آن عقیده و اعتقاد داریم برگرفته از عاشورا ومکتب عاشورا ومحرم است.

 

وی افزود: شهرستان درمیان با 50 هزار نفر جمعیت در مرز کشور عزیزمان ایران اسلامی به برکت خون شهدا و وجود علمای شیعه و سنی سابقه بسیار درخشانی در همراهی با نظام و انقلاب داشته و دارد.

 

خدادادی اضافه کرد: مردم شهرستان در هشت سال دفاع مقدس حضور پر رنگی در صحنه های حق علیه باطل داشته اند و 188 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده و خون شهیدان شیعه و سنی در هم آمیخته شده است.

 

فرمانده سپاه درمیان با بیان اینکه در حال حاضر به برکت روحیه و تفکر بسیج مردم این شهرستان همراه با نظام و انقلاب و در حمایت از نظام سرآمد هستند، گفت: امروز بسیجیان با حضور خود آمده اند تا با آرمان های امام راحل(ره)، شهدای گرانقدر و مقام عظمای ولایت تجدید بیعت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها