خبرهای داغ:
امام جمعه اسدیه در تجمع بسیجیان شهرستان درمیان:
امام جمعه اسدیه گفت: وحدت شیعه و سنی در شهرستان مرزی درمیان مثال ‌زدنی است، باید این وحدت تقویت و حفظ شود.
کد خبر: ۸۷۸۳۸۴۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علیرضا حسینی روز شنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان درمیان، افزود: لازمه افزایش امنیت حفظ وحدت مسلمین است.
 
 
وی بیان کرد: در شهرستان نیز وحدت و اتحاد شیعه و سنی زبانزد است و این شهرستان به دارالتقریب معروف است.
 
 
وی عنوان کرد: حفظ وحدت و جلوگیری از تفرقه در جامعه اسلامی از چیره شدن دشمنان بر مسلمانان جلوگیری می کند، وحدت و همگرایی مسلمانان تنها راه مقابله با فتنه تکفیر در جهان‏ اسلام است.
 
 
به گفته وی در چنین شرایطی که دشمنان تمامی توان خود را برای مبارزه با اسلام و مسلمین بسیج کرده اند یک دلی، هم گرایی و اتحاد مسلمانان می تواند توطئه های دشمنان قسم خورده اسلام را نقش بر آب سازد.
 
 
 حسینی با بیان اینکه برابری و برادری از سنت‌های پیامبر اکرم(ص) است ، افزود: لزوم تثبیت جمعیت در این مرز حساس نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان استانی و کشوری به محرومیت زدایی در شهرستان است.
 
 
وی اظهار کرد: نمازجمعه پایگاه وحدت و عامل بقا و دوام نظام است نظامی که در صدر آن ولی فقیه و در بدنه آن مردم به عنوان ارکان نظام جمهوری اسلامی می باشند.
 
 
وی گفت: نماز جمعه نماد اجتماع سیاسی عبادی مسلمین است و نباید نگاه شیعه و سنی داشته باشیم و حتی در دیوار نویسی‌ها سعی بر انتخاب شعارهایی باشد که برای همه جذاب و تاثیرگذار باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها