خبرهای داغ:
به منظور تبریک فرا رسیدن هفته بسیج مستضعفین صورت پذیرفت:
به منظور تبریک فرا رسیدن هفته بسیج مستضعفین ، سرپرست آموزش و پرورش دزفول با مدیر کانون بسیج فرهنگیان در محل دفتر کانون بسیج فرهنگیان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۷۸۳۸۳۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲

در این دیدار سرپرست آموزش و پرورش دزفول ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج مستضعفین با اشاره به رسالت خطیر بسیج در امور کشور گفت: حضور ارزشمند و افتخار آمیز بسیج در عرصه های مختلف جامعه بر کسی پوشیده نیست و این ارزش انقلابی باید به صورت نهادینه شده در بدنه آموزش و پرورش ساری و جاری باشد.

به گزارش روابط عمومی کانون بسیج فرهنگیان دزفول ، به منظور تبریک فرا رسیدن هفته بسیج مستضعفین صبح امروز چهارشنبه سوم آذر 95 عبدالمحمد جرجانی سرپرست آموزش و پرورش دزفول با همراهی جمعی از مسئولین این مدیریت با حضور در محل دفتر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان با سرگرد پاسدار غلامحسین پرهیزگار مدیر کانون بسیج فرهنگیان دیدار و گفتگو کرد.

«عبدالمحمد جرجانی» افزود: آموزش و پرورش دزفول کما فی السابق به وظیفه خود در حمایت از بسیج فرهنگیان عمل خواهد کرد.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان دزفول نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حضور مسئولین آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به برنامه ها و فعالیت های در دست اقدام کانون بسیج فرهنگیان در راستای گرامیداشت هفته بسیج گفت: در برنامه های هفته بسیجسال جاری تلاش گردید نسبت به مسئله آگاه سازی فرهنگیان بسیجی پیرامون مسئله نفوذ در کشور توجه ویژه صورت گیرد.

سرگرد پاسدار «غلامحسین پرهیزگار» افزود: اگر می خواهیم آموزش و پرورشی پویا داشته باشیم باید روحیه بسیجی(صداقت در عمل و گفتار و پشتکار) در آن ترویج داده شود.

در ادامه سرپرست آموزش و پرورش دزفول با اهدا هدیه از تلاش های بی شائبه حوزه کانون بسیج فرهنگیان شهرستان تجلیل کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها