خبرهای داغ:
فرماندار درمیان در نشست علماء تشیع و تسنن شهرستان درمیان:
فرماندار درمیان گفت: مدیران بدانند که حکم های مسئولیت آنان برای خدمت است نه برای خیانت و اگر حق فردی ضایع شود باید شب اول قبر جوابگو باشد.
کد خبر: ۸۷۸۳۸۲۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد بشیری‌زاده در نشست صمیمی علما، روحانیون، هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاههای مقاومت شهرستان درمیان با نماینده ولایت فقیه در استان خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: مردم و مسئولین شهرستان دارالتقریب درمیان در کناریکدیگر بدون هیچ اختلافی و با محبت و دوستی در کنار یکدیگر در خدمت نظام هستند.

 

وی افزود: انسجام و وحدت این شهرستان مثال زدنی است.

 

وی با بیان اینکه مردم درمیان ولایی و خونگرم هستند، گفت: جوانان بسیجی‌وار در میدان جنگ حضور یافتند و امروز وظیفه ماست تا با جان و دل برای مردم خدمت می کنیم.

 

بشیری زاده با بیان اینکه اهل تسنن این شهرستان ارادت خاصی به اهل بیت دارند و در ایام محرم با پخت نذری و برگزاری مراسم عزاداری ارادت خود را به همگان نشان می‌دهند، افزود: امسال تعدادی از علما برای اربعین به سفر کربلا مشرف شده‌اند.

 

وی اضافه کرد: مدیران بدانند که حکم های مسئولیت آنان برای خدمت است نه برای خیانت و اگر حق فردی ضایع شود باید شب اول قبر جوابگو باشد.

 

فرماندار درمیان با اشاره به افتتاح گازرسانی به اسدیه و قهستان، گفت: گازرسانی به شهرهای طبس مسینا و گزیک نیز در حال اتمام است همچنین در بحث راهها نیز وضعیت خوبی داریم و سال گذشته 23 راه روستایی آسفالت شده است و بحث آبرسانی نیز در حال پیگیری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها