نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: موزه‌های تفکر بسیجی است که به کمک مردم عالم آمده و آنان را از مشکلات رهایی می‌بخشد.
کد خبر: ۸۷۸۳۸۱۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ علی‌اکبر کریمی در همایش ائمه جماعت، هیئت‌های امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج اراک که در کانون بسیج برگزار شد، بسیج را شجره طیبه‌ای دانست که به تدبیر حکیمانه حضرت امام راحل در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت، گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که به دست باکفایت بنیانگذار انقلاب اسلامی در این سرزمین غرس شد.

وی افزود: این نهال با خون شهدا آبیاری و به شجره طیبه تنومندی تبدیل شد که امروز شاخه‌هایش کشورهای دیگر را نیز در برگرفته است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز آموزه‌های تفکر بسیجی است که به کمک مردم عالم آمده و آنان را از مشکلات رهایی می‌بخشد؛ حشدالشعبی نیز شاخه‌ای از این شجره طیبه و نجات بخش مردم عراق شده و امروز در کنار ارتش این کشور به رسمیت شناخته شده است.

کریمی با اشاره به نقش و حضور بسیج در دوران دفاع مقدس گفت: بسیج در دوران دفاع مقدس حماسه آفرید و پس از دوران دفاع مقدس نیز تلاش و تفکر بسیجی متوقف نشد بلکه برای حضور در عرصه‌های دیگر جهادی دعوت شد.

وی با اشاره به نقش مساجد در تربیت نیروهای انقلابی گفت: در دوران انقلاب نیروی انقلابی و بسیجی همه برخاسته از مسجد بودند و از این‌رو نمی‌شود نقش مساجد را در شکل گیری نهضت انقلاب نادیده گرفت. شاخص‌ترین افراد نظام برخاسته از مساجد هستند و نیروهایی که در مسجد رشد و تعالی یافته باشند کمتر پِرت دارند بنابراین از ارزش و اهمیت مسجد نباید غافل شد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش مساجد در جامعه امروز نیز گفت: عمده فعالیت‌ها بایستی به مساجد محول شود و نقش محوری را داشته باشند وحدت میان پایگاه‌های بسیج با مساجد بایستی تقویت شود و این پایگاه به دژ مستحکمی در مقابل اقدامات استکبار جهانی تبدیل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات