همزمان با هفته بسيج؛

افتتاح‌ 5 پایگاه مقاومت بسیج در فریمان

فرمانده ناحیه سپاه ناحیه فریمان گفت: 5پایگاه مقاومت بسیج در سطح شهرستان فریمان افتتاح‌ شد.
کد خبر: ۸۷۸۳۸۱۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴
سرهنگ دوم پاسدار حسین شمس، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج از خراسان رضوی، از افتتاح ۵پایگاه مقاومت بسیج با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فریمان، معاون فرماندار، رئیس اداره فنی و حرفه ای و تنی چند از مسئولان شهرستان فریمان خبرداد.

وی افزود: پایگاه مقاومت بسیج شهید چراغچی در روستای حصار سرخ ، پایگاه مقاومت بسیج حضرت صاحب الزمان(عج) و حضرت معصومه(س) در شهرفرهادگرد و پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) و شهدای قلعه نو در روستای قلعه نو فریمان به بهره برداری رسید.

شمس در ادامه افزود: پایگاه شهید چراغچی با زیربنای ۳۲مترمربع و با مشارکت خیرین این روستا و به همت بسیجیان شرکت کننده در اردوهای جهادی بسیج سازندگی حوزه شهید هاشمی نژاد و شهید محلاتی احداث شد.

وی اظهارکرد: پایگاه صاحب الزمان(عج) با زیربنای ۱۰۰متر مربع توسط جهادگران بسیجی و با همکاری شهرداری فرهادگرد ساخته شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیح سپاه فریمان در ادامه افزود: خانه عالم شهر فرهادگرد که در مراحل پایانی ساخت قراردارد، مورد بازدید قرارگرفت.

وی در پایان گفت: این خانه عالم به همت گروه‌های جهادی حوزه شهید هاشمی‌نژاد فرهادگرد و شهید محلاتی فریمان در حال ساخت است و امیدواریم به زودی مورد به بهره‌برداری قرارگیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها