در بازدید از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی زاوه مطرح شد
ضمن بازدید نماینده مردم زاوه در مجلس و دیگر مسئولین شهرستان از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی؛ بنا شد که جهت برطرف نمودن مشکلات و موانع تولیدکنندگان داخلی، کارگروه اقتصاد مقاومتی در زاوه بصورت ماهیانه برگزار شود.
کد خبر: ۸۷۸۳۷۹۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج ازخراسان رضوی، همزمان با ایام هفته بسیج دکترسعید باستانی نماینده منتخب مردم شهرستان های زاوه، تربت حیدریه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی به همراه مهندس محمودی، فرماندار و سایر اعضای شورای اداری شهرستان زاوه از اولین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی سپاه این شهرستان بازدید کردند.

در این بازدید پس از بیان مشکلات و موانع موجود در راه تولید توسط کلیه تولیدکنندگان محصولات داخلی شهرستان در حضور مسئولین، ابتدا سرگرد پاسدار نامور، فرمانده سپاه ناحیه ضمن عرض خیرمقدم به حضار، حمایت و مساعدت مسئولین ارشد شهرستان از فعالان عرصه تولید داخلی شهرستان را از ارکان و اصول اساسی و مهم دانست و افزود: با توجه به طرح های بسیار خوب دریافتی از مردم و بسیجیان این ناحیه، در صورت تحقق این حمایت ها انشاءالله در آینده ای نزدیک شاهد این خواهیم بود  که در شهرستان و در کلیه موارد اعم از تولیدات دامی و محصولات لبنی، صنایع دستی و مواد غذایی بومی، کشاورزی مکانیزه و اصولی و از همه مهمتر در صنایع تبدیلی شاهد خودکفایی و شکوفایی فزاینده تولیدکنندگان شهرستان زاوه محقق شود.

در ادامه مهندس محمودی فرماندار این شهرستان نیز ضمن تاکید بر حمایت از همه زحمت کشان عرصه تولید محصولات داخلی در شهرستان با همه قوا در ادارات، از برگزاری کارگروه اقتصاد مقاومتی با حضور فرمانده سپاه و اعضای شورای اداری شهرستان زاوه در جهت برطرف نمودن موانع و مشکلات تولیدکنندگان در طی هفته آینده خبر داد.

در پایان نیز دکتر سعید باستانی نماینده مردم شهرستان درمجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک هفته بسیج به کلیه بسیجیان، بیان داشت: حفظ روحیه بسیجی و انقلابی که حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) همیشه به آن تاکید دارند، از مهمترین شاخصه های یک بسیجی است.

وی در ادامه با تاکید بر برگزاری کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان حداقل هر ماه یکبار در جهت برطرف نمودن موانع و مشکلات تولیدکنندگان افزود: کلیه مدیران ادارات دولتی باید از طریق پشتیبانی های خود اعم از مساعدت در راه اعطای راحت و بدون دغدغه تسهیلات ارزان به تولیدکنندگان و زحمت کشان عرصه تولید، تلاش نمایند و از طرفی تولیدکننده نیز موظف شود که کلیه استانداردهای تولید را رعایت نماید.

باستانی در پایان نیز با تاکید بر اینکه کلیه مدیران شهرستان زاوه باید همیشه درب اتاقشان به روی مردم باز باشد، افزود: مدیر لایق مدیری است که با آسانترین ضوابط و مقررات تلاش نماید تا موانع و مشکلات مردم و زحمت کشان عرصه تولید داخلی را مرتفع نموده و حل نماید.

  
ارسال نظرات
پر بیننده ها