در سال جاری برای بسیجیان تسهیلاتی بالغ بر ده میلیارد ریال پرداخت کرده است.
کد خبر: ۸۷۸۳۷۵۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان در حاشیه مراسم افتتاح یک واحد پرورش ماهی گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال بسیج سازندگی سپاه ماهنشان در سال جاری برای بسیجیان تسهیلاتی بالغ بر ده میلیارد ریال پرداخت کرده است.

مجتبی برزگر افزود: بسیج سازندگی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی منطبق با منویات مقام معظم رهبری، به‌عنوان متولی تحقق این خواسته از سال‌های گذشته همراه با اقدام و عمل به میدان آمده و بسیجیان را در این راستا حمایت می کند.

وی با بیان اینکه از سال جاری تا به حال ۲۵ عرصه اقتصاد مقاومتی در ماهنشان حمایت شده است و قابل بهره برداری می باشد، اظهارداشت: بسیج سازندگی امسال تسهیلاتی را برای ۲۵ عرصه در زمینه های پرورش ماهی به ۱۰ نفر و زنبور داری به ۱۵ نفر با ایجاد اشتغال به طور مستقیم برای ۵۰ نفر توانسته خدماتی را ارائه دهد.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان گفت:تسهیلات در راستای ایجاد کارگاه‌های اقتصادی مقاومتی و در عرصه‌های گلخانه، گیاهان دارویی، زعفران، قارچ، بوقلمو، شترمرغ و انواع ماکیان واگذار می‌شود.

برزگر اظهارکرد: متقاضیان از۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت ۴۸ ماهه و با تنفس شش ماهه، با در دست داشتن مجوز و بسیجی بودن واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه کلاس های آموزشی با همکاری اداره جهاد کشاورزی و فنی و حرفه ای برا ی متقاضیان و دریافت کننده های وام برگزار می ود، افزود: متقاضیان برای دریافت وام به بسیج سازندگی شهرستان مراجعه و با دریافت مشاوره بعد از انتخاب عرصه در کلاس و دوره‌های آموزشی مربوط به همان عرصه شرکت کرده و بسته به نوع طرح و میزان نیاز برای ایجاد کارگاه مربوطه تسهیلات از بانک مهر اقتصاد دریافت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان گفت: بجز برنامه های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در زمینه های اردوهای جهادی به مناطق محروم، اعزام اکیپ های پزشکی وارائه خدماتدارد.

ارسال نظرات