همزمان با پنجم آذر و سالروز تشکیل بسیج:

اجتماع عظیم بسیجیان در شهرستان خرمدره

به مناست سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل(ره)، بسیجیان شهرستان خرمدره در تجمع ای باشکوه گرد هم آمدند تا این روز بزرگ را گرامی بدارند.
کد خبر: ۸۷۸۳۷۴۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، به مناست سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، اجتماع عظیم بسیجیان خرمدره که با حضور اقشار مختلف بسیج گرد هم آمده بودند، اقتدار و صلابت بسیج را در این روز به رخ جهانیان کشاندند .

در این گردهمایی که جمع کثیری از بسیجیان خواهر و برادر با سربند های یا زهرا و یاحسین حضور داشتند دوباره صلابت بسیج را به رخ جهانیان کشاندند که باعث ناامیدی دشمن و منافقان و باعث خوشحالی دوستان و متحدان شدند .

سردار میرزایی از رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس با حضور در بین بسیجیان پرشور خرمدره ای این روز بزرگ را که از دستورات ناب امام بود گرامی داشت و با بیان اینکه امروز بسیج مامنی امن برای مستضعفین و قدرتی نرم برای جمهوری اسلامی است .

سردار میرزایی افزود: امروز الگوی بسیج در جهان و منطقه فراگیر شده و این دور اندیشی امام امروز دربین کشورهای منطقه به عنوان یک تشکیلات قانونی عمل می کند .

وی اظهار داشت: بسیجیان باید ارزش خود و بسیج را بدانند اگر در دوران دفاع مقدس سپاه پیروزی ها و فتح های بزرگی را داشت و از طرف امام راحل جمله "اگر سپاه نبود کشور هم نبود" بیان شد این بخاطر وجود و حضور بسیج بود و امروز هم اگر سپاه نیرو دارد و در جهان جزو برترین نیروهای نظامی است باز هم متکی به بسیج است.

ارسال نظرات