خبرهای داغ:
مصطفی احمدی
فرمانده حوزه 12 حضرت بقیه‌الله (عج) سپاه ناحیه امام صادق (ع) اصفهان:
محمد مرادی گفت: امروز تفکر انقلاب اسلامی و بسیج از مرزهای جغرافیایی کشور فراتر رفته و در کشورهای مختلفی بروز پیداکرده است.
کد خبر: ۸۷۸۳۷۳۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان سرگرد پاسدار محمد مرادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۲ حضرت بقیه‌الله (عج) سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته خوراسگان به مناسبت روز بسیج اظهار کرد: امروز که مزین به نام بسیج مستضعفین شده است مایه مباهات همه مظلومان عالم است.

وی ادامه داد: امروز تفکر انقلاب اسلامی و بسیج از مرزهای جغرافیایی کشور فراتر رفته و در کشورهای مختلفی بروز پیداکرده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۲ حضرت بقیه‌الله (عج) اصفهان زندگانی اهل‌بیت (ع) را الگو و سرمشقی برای همه بسیجیان عنوان کرد و افزود: در کلام امام بسیجی واقعی حضرت علی (ع) است که همه وجود خود را وقف اسلام کرده است،‌ آزادمردی و آزاداندیشی ازجمله ویژگی‌های بارز ایشان است.

سرگرد مرادی بصیرت را شاخصه‌ای دانست که باید از امیرالمؤمنین علی (ع) فراگرفت و گفت: کسی که مدعی انقلابی و بسیجی بودن است باید دارای این شاخصه باشد.

وی بابیان اینکه دشمن امروز به‌صورت هدفمند شجره طیبه بسیج را مورد هجمه قرار داده تا مردم را ناامید کند، تصریح کرد: اگر ما شاخصه‌های یک فرد بسیجی در تراز انقلاب اسلامی را گم نکنیم دشمن از طمع‌ورزی به انقلاب اسلامی ناامید خواهد شد و کشور نیز با شتاب بیشتر به سمت تمدن نوین اسلامی حرکت خواهد کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۲ حضرت بقیه‌الله (عج) اصفهان بسیجی را انقلابی و خدمتگزار مردم بودن بیان کرد و گفت: دشمنان خارجی و داخلی از اول انقلاب تا امروز به دنبال چندقطبی سازی در نظام ما هستند ولی رهبر فرزانه انقلاب خط معیار را برای همه ما مشخص کردند و فرمودند: اگر دوگانگی‌ای وجود داشته باشد، دوگانگی انقلابی و ضدانقلابی است.

سرگرد مرادی اظهار کرد: خط‌کش‌هایی با عنوان اصلاحات و اصولگرا دیگر برای ما معنی ندارد بلکه معیار برای ما انقلابی و ضدانقلابی بودن است و ما باید شاخصه‌های انقلابی گری که رهبری تأکید می‌فرمایند را در سطح جامعه تبیین و در آن راستا حرکت کنیم.

وی پایبند بودن به آرمان‌ها و اصول انقلاب، استقلال همه‌جانبه نظام و انقلاب اسلامی، یار مظلوم و دشمن ظالم بودن، نگاه به آینده برای رسیدن به قیام به حضرت صاحب‌الزمان (عج)، داشتن بصیرت را از شاخصه‌های بسیجی و فرد انقلابی عنوان کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۲ حضرت بقیه‌الله (عج) گفت: اصفهان تفکر بسیجی در تراز انقلاب اسلامی اصلاً نمی‌پذیرد که برای رسیدن به رشد اقتصادی همچون آلمان و ژاپن فتیله سیستم نظامی کشور پایین کشیده شود، البته ظاهراً آن بنده خدایی که این اظهارنظر را کرده از احوالات جهانی غافل بوده است.

سرگرد مرادی گفت: امروز انقلاب اسلامی با حضور مردم مستضعف و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در مقابل تفکر استکبار تمام‌قد ایستادگی می‌کند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها