جانشین فرماندهی تیپ مردم پایه ۷۱ روح‌الله
جانشین فرماندهی تیپ مردم پایه ۷۱ روح‌الله تصریح کرد: بسیج یک تفکر ناب اسلامی است که به دنبال فراهم کردن ظهور امام زمان(عج) هستند.
کد خبر: ۸۷۸۳۷۰۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار غلامرضا اسدی، جانشین فرماندهی تیپ مردم پایه ۷۱ روح‌الله استان مرکزی در اجتماع بزرگ بسیجیان تفرش مرکزی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: متکی بودن بسیج به بصیرت، فراجناحی عمل کردن، لزوم هم افزایی در لایه‌های مختلف و مردم سالاری دینی و اسلامی سبب ثمره دادن شجره طیبه بسیج می شود.

وی افزود: دشمن در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران با این تصور واهی که پیروز میدان است به کشور ایران تحمیل کرد، اما امروز نطفه حکومت جهانی امام عصر(عج) و سربازی امام عصر شکل گرفته است و رزمندگان در کنار برادران فاطمی، حیدری، زینبی و حزب‌الله در مقابل دشمن برای صیانت از اسلام ایستاده‌اند و به دنبال تشکیل حکومت جهانی اسلامی هستند.

جانشین فرماندهی تیپ مردم پایه ۷۱ روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: دشمن شناسی، از ویژگی‌های یک فرد بسیجی است، بسیجیان در تمامی عرصه‌ها باید دشمن شناس باشند و دوست را از دشمن بشناسند.

سرهنگ پاسدار اسدی تصریح کرد: استکبار خود بارها اذعان داشته که بسیجیان افرادی عدالت محور هستند که هدفشان فراهم کردن ظهور امام زمان(عج) است.

وی با اشاره به راهبردهای دشمنان نظام اسلامی گفت: راهبردهای دشمنان، ایجاد، گسترش و توسعه فضای مجازی، رقیب سازی برای بسیج، ساماندهی اراذل و اوباش برای انتخابات سال آینده، دوقطبی کردن جامعه، وارد کردن ایرانیان خارج نشین برای مقاصد جاسوسی و نفوذ در همه عرصه‌ها از جمله راهبردهای دشمنان است.

جانشین فرماندهی تیپ مردم پایه ۷۱ روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: دشمنان درصدد نفوذ در عرصه‌های علمی، سیاسی، اقتصادی و حتی در لایه‌های امنیتی و نظامی در کشور هستند و باد بسیجیان در این زمینه هوشیار باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات