خبرهای داغ:
مسئول بسیج فرهنگیان استان قم با بیان اینکه غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا از جمله برنامه‌های هفته بسیج بوده استگفت: صبحگاه مشترک فرهنگیان بسیجی استان قم در سالن ۲ هزار نفری ورزشگاه حیدریان ۱۸ آذرماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۳۷۰۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵
صبحگاه مشترک ۲۰۰۰ فرهنگی بسیجی در قم برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، عباس روحی با اشاره به اینکه بسیج فرهنگیان استان در استان قم بیش از 10 هزار دارد اظهار داشت: بر این اساس  بیش از 90 درصد جامعه فرهنگیان استان عضو بسیج هستند.

مسئول بسیج فرهنگیان استان قم با اشاره به فعالیت‌های بسیج گفت: بیش از 800 حلقه‌های صالحین در استان با حضور بسیجیان فرهنگی در استان تشکیل شده که با هدف ارتقا مسائل فرهنگی مذهبی و اعتقادی بوده است.

وی با بیان اینکه همایش‌ها و نشست‌های بصیرتی از دیگر برنامه‌های است که در طول سال در کانون‌های بسیج فرهنگیان برگزار می‌شود ادامه داد: دوره‌های آموزشی ضمن خدمت با رویکرد  تعمیق رویکرد بصیرتی فرهنگیان و نیز دوره آموزش ضمن خدمت در سال جاری با موضوع اقتصاد مقاومتی، آسیب‌های فضای مجازی و تبیین اندیشه ولایت برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مسئله نفوذ فرهنگی و مطالبات رهبر معظم انقلاب از آموزش‌وپرورش از دیگر موضوعات مورد توجه در بسیج فرهنگیان است عنوان کرد: فراخوان جشنواره علمی- پژوهشی فرهنگیان از ابتدای هفته بسیج در محورهای 12 گانه تا پایان آذرماه انجام شده است که بسیجیان فرهنگی در این مدت می‌توانند مقالات و پژوهش‌های علمی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

روحی با بیان اینکه غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا از جمله برنامه‌های هفته بسیج بوده است ادامه داد: صبحگاه مشترک فرهنگیان بسیجی استان قم در سالن 2 هزار نفری ورزشگاه حیدریان 18 آذرماه برگزار می‌شود.
ارسال نظرات