خبرهای داغ:
مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم مطرح کرد
مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم گفت: 150 هزار خواهر بسیجی در حوزه‌ها، پایگاه‌ها و کانون‌های بسیج در استان مشغول به فعالیت هستند.
کد خبر: ۸۷۸۳۶۹۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
فعالیت 150 هزار خواهر بسیجی در استان قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، لیلا حیدری با اشاره به تاریخچه سازمان بسیج جامعه زنان اظهار کرد: این سازمان به عنوان نخستین و گسترده‌ترین تشکل زنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی شناخته می‌شود و سازمان بسیج جامعه زنان همواره در عرصه‌های مختلف مشغول به فعالیت بوده است.

وی ادامه داد: سازمان بسیج جامعه زنان یکی از پویاترین سازمان‌ها در عرصه زنان است و اکنون هم در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی فعالیت می‌کند.

مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم افزود: این سازمان برای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در عرصه بانوان و خانواده گام‌های خوبی برداشته است و روز به روز شاهد شکوفایی بیشتر سازمان بسیج جامعه زنان در عرصه‌های مختلف هستیم.

حیدری با اشاره به تعداد بسیجیان خواهر استان قم اظهار کرد: اکنون 150 هزار خواهر بسیجی در حوزه‌ها، پایگاه‌ها و کانون‌های بسیج در استان مشغول به فعالیت هستند و برنامه‌های مختلفی را برای بسیجیان خواهر پیش‌بینی کردیم.

وی ادامه داد: در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج استان قم به دنبال تحقق ارتش ده‌ها میلیونی نفری هستیم تا به فرمایش مقام معظم رهبری نسبت به جذب آحاد مردم در پایگاه‌های بسیج لبیک بگوییم.

مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم افزود: بانوانی که علاقه‌مند به عضویت در بسیج هستند می‌توانند با مراجعه به حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج در سطح مساجد و حسینیه‌ها به عضویت بسیج دربیایند.

حیدری با اشاره به نقش زنان در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: زنان در آن دوران نقش کلیدی داشتند آن‌ها پیام امام خمینی(ره) در خصوص لزوم آمادگی و فراگیری آموزش نظامی را دریافت کردند و در این عرصه هم زنان نقش‌آفرینی داشتند و در شرایط کنونی هم خواهران بسیجی در عرصه دفاعی آماده هستند.

وی ادامه داد: تربیت فرزندان جامعه در دست بانوان است، در این راستا در عرصه تعلیم و تربیت خواهران بسیجی بیش از یک‌هزار حلقه صالحین در سازمان بسیج جامعه زنان استان قم فعال است و خواهران بسیجی استان در این حلقه‌ها سازماندهی شدند.

مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم در پایان خاطرنشان کرد: خواهران بسیجی استان با شرکت در حلقه‌های صالحین مباحث تربیتی را دریافت می‌کنند و این بسیجیان آماده فعالیت در عرصه‌های فرهنگی هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها