خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان:
یادواره شهدا آبروی کوچه و افتخار محله در منزل سردار شهید انوشیروان رضایی فاضل با حضور جمعی از مسئولین، بسیجیان اهالی شهرک آزادگان و کوچه بهار، پاسداران، همرزمان و جانبازان و همسنگران شهید برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۳۶۹۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ یادواره شهدا آبروی کوچه و افتخار محله در منزل سردار شهید انوشیروان رضایی فاضل با حضور جمعی از مسئولین، بسیجیان اهالی شهرک آزادگان و کوچه بهار، پاسداران، همرزمان و جانبازان و همسنگران شهید برگزار شد.

حجت الاسلام منفردی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان با بیان اینکه در عاشورا و کربلا آثار و پیامدهای پیدا و پنهان فراوانی نهفته است گفت: در این حادثه عظیم اسلام اموی از اسلام علوی جدا شد.

وی ادامه داد: ابهت یزید و بنی امیه با قیام امام حسین (ع) شکسته شد و مردم جرات مبارزه با یزید را پیدا کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان افزود: یکی دیگر از اثار عاشورا ایجاد انقلاب و نهضت مقاومت در برابر ظلم و ظالم بود.

منفردی با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدای ما ادامه دهندگان راه شهدای کربلا بودند که به تاسی از امام حسین (ع) در برابر ظلم و ظالم ایستادند و تا آخرین قطره خون از انقلاب و اسلام دفاع کردند.

وی با اشاره به اربعین حسینی و راهپیمایی عظیم دوستداران و عاشقان اهل بیت گفت: اربعین یعنی مرگ بر امریکا و نه گفتن به استکبار جهانی.

حجت الاسلام منفردی ادامه داد: امام حسین (ع) برای این جان داد که دیگران را از غرق شدن در گرداب جاهلیت نجات دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان در ادامه ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: شهدا بسیجی وار به ندای حضرت امام (ره) لبیک گفتند و وظیفه امروز ما ادامه راه شهداست.

حجت الاسلام منفردی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان گفت: بسیج لشکر انقلاب ،متّکی به بصیرت و تحقّق مردم‌سالاری دینی است.

منفردی برگزاری یادواره شهدا را بهترین راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: بسیج بهترین ادامه دهنده راه شهدای گرانقدر است.

در پایان این مراسم از مقام مادر شهید انوشیروان رضایی فاضل و تنها دختر بازمانده از شهید با تقدیم هدایایی به رسم یادبود تجلیل شد.

این مراسم به همت حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء  برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها