جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

دشمن با توجه به وضعیت قومی و مذهبی استان از طریق تهاجم فرهنگی در صدد ایجاد تفرقه است

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در جمع نمازگزاران زاهدان گفت: بسیج با داشتن گستره بیش از 800 گروه اطلاعاتی، مهم ترین عامل ثبات و پایداری امنیت در این استان است
کد خبر: ۸۷۸۳۶۹۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان :سرهنگ محمد ناظری پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام (ره ) با اشاره به خدمات بسیج و بسیجیان و نیز توانایی های آنان افزود: سپاه و بسیج در حوزه اشراف اطلاعاتی و نیز با اطلاعات مردمی توانسته در بخش هایی چون آزادی گروگان و دستگیری آدم ربایان، سارقان مسلح و فراری که امنیت استان را خدشه دار کرده بودند ایفای نقش کند.
وی کشف و تحویل سلاح های غیرمجاز و مقادیر زیادی مواد مخدر را از دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه اشراف اطلاعاتی توسط سپاه استان و پایگاه های بسیج و حوزه های مقاومت ذکرکرد و گفت: همکاری و وصل بودن مردم به بسیج و سپاه سبب شده تا جرائم ارتشاء و اختلاس و هرگونه اقداماتی که در جهت ضربه زدن به اقتصاد نظام باشد در تیررس ما قرار گیرد.
وی شناسایی و دستگیری عوامل ارتشاء و اختلاس در یکی از ادارات زاهدان را مورد اشاره قرار داد که با اشراف اطلاعاتی بسیج توسط عوامل اطلاعاتی سپاه استان انجام شد.
سرهنگ ناظری گفت: دشمن بیکار ننشسته است و با توجه به وضعیت قومی و مذهبی استان از طریق تهاجم فرهنگی در صدد ایجاد تفرقه است.
جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به فعالیت شبکه فساد در زاهدان اشاره کرد و اظهار داشت: این شبکه که با جذب دختران و پسران جوان در جهت تخریب بنیان خانواده تلاش می کرد توسط اطلاعات سپاه سلمان کشف شد که در این رابطه تعدادی از افراد آن ارشاد و عوامل اصلی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
وی بیان کرد: احداث بیمارستان های صحرایی و اعزام تیم های بهداشتی و تخصصی در جهت خدمات رسانی به مردم از اقدامات بسیج و سپاه در حوزه محرومیت زدایی است.
سرهنگ ناظری به افتتاح نخستین سازه بیمارستان های صحرایی در استان به عنوان اولین بیمارستان در کشور از این نوع و سه بیمارستان در منطقه فنوج، قصرقند و هامون شهر اشاره کرد و گفت: امسال نیز در هفته بسیج از روز پنجشنبه یک بیمارستان صحرایی در شمال استان در منطقه سفید آبه ایجاد شده و مشغول خدمت رسانی به هموطنان است.
وی از دیگر اقدامات سپاه و بسیج در جهت محرومیت زدایی را اعزام تیم های درمانی تخصصی و فوق تخصصی به نقاط محروم، زیرپوشش قرار دادن 115 هزار و 817 نفر در قالب بیمارستان های صحرایی و خدمات رایگان درمانی در استان، ساخت و مرمت 50 مسجد در سطح استان، سه خانه عالم، 2 غسالخانه، احداث مسکن معلولین و احداث سرویس های بهداشتی برای افراد مستضعف عنوان کرد.
جانشین سپاه سلمان افزود: در زمینه اشتغال زایی 45 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده و نیز در حوزه گروه های جهادی 98 گروه جهادی در این مدت در داخل استان با اعتبار 268 میلیون تومان مشغول به فعالیت بوده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار