در مراسم «آبروی محله؛ افتخار کوچه» مطرح شد
کارشناس مسائل مذهبی گفت: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند و بر این اساس همه ما باید ادامه‌دهنده راه این عزیزان در راستای حفظ و کیان از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم‌.
کد خبر: ۸۷۸۳۶۸۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان زنده نگه داشتن یاد شهدا را از مهم‌ترین اهداف این برنامه برشمرد و گفت: برنامه «آبروی کوچه‌ها؛ افتخار محله» به منظور ارتباط بهتر با خانواده‌های شهدا برگزار می‌شود. 

وی افزود: با اجرای این برنامه زحمات و صدماتی که خانواده‌های شهدا متحمل شده‌اند برای مردم یادآوری و بازگو می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کمیجان خاطرنشان کرد: ایجاد همدلی و همزبانی وحدت کلمه از فرهنگ ایثار و شهادت، و یادآورشدن روحیه ایثار و فداکاری که یکی از رمز پیروزی رزمندگان در طولانی‌ترین جنگ تاریخ بشر و همچنین حفظ حرمت خانواده‌های این شهیدان از دیگر اهداف اجرایی این برنامه است.

حجت‌الاسلام امیدرضا مبارک‌آبادی سخنران این مراسم با بیان این که شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند، تأکید کرد: جوانان تلاش کنند که زندگی شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند و بر این اساس همه ما باید ادامه‌دهنده راه این عزیزان در راستای حفظ و کیان از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم‌.

کارشناس مسائل مذهبی تصریح کرد: توجه جوانان و نوجوانان را به پیام شهدا در راستای حفظ انقلاب و ایجاد امنیت در جامعه ضروری است و ما باید از خودگذشتگی، ایثار و فداکاری شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی شهیدان را پرچم‌داران همیشگی انقلاب خواند و گفت: بسیجیان در دوران دفاع مقدس حضور فعال داشته‌اند و شهدا، سند افتخار کشور ما و پهلوانان واقعی انقلاب اسلامی هستند و ما نیز باید رهروان خوبی برای راه شهیدان باشیم.

در ادامه این مراسم نامه‌ای به شهید محله، توسط بسیجی دانش‌آموز سمانه امینی قرائت و از خانواده این شهدای والامقام نیز تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات