خبرهای داغ:
پنجم آذرماه یادآورفرمان تاریخی رهبرکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ، مبنی برتشکیل شجره طیبه و مردمی ترین نهاد مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۷۸۳۶۷۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

این روز بزرگ تداعی کننده تلاش های جان بر کفان در   8 سال دفاع مقدس ویادآور رشادت ها و ایثار و از جان گذشتگی غیور مردان بسیجی سرزمین عزیزمان ایران اسلامی است.بسیج در اندیشه بلند و آفاق گستره حضرت امام خمینی(ره) از آنچنان جایگاهی برخوردار است که ایشان در بیانات ارزشمندشان بسیج را لشکر مخلص خدا دانسته اند که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده اند.

برای این مدافعان راستین حریم ولایت فکه و طلائیه، دانشگاه و پژوهشگاه، عرصه علم و صنعت و هنر‌‍ هیچ تفاوتی ندارند چرا که رفع موانع پیشرفت و سربلندی نظام اسلامی تنها نیازمند حضوراست و بسیج خالصانه‌ترین نوع این حضور را در تاریخ ایران به منصه ظهور رسانیده است به همین دلیل امروز نام و یاد بسیج تداعی‌گر امنیت‌، خودباوری، رشد و تعالی درسایه ایمان، فداکاری، اخلاص و خداباوری است.

به راستی بسیج شجره طیبه‌ای است که در گلزار معطر انقلاب اسلامی روییده و رشد کرده است و روز به روزتنومند‌تر و ریشه‌دارتر می‌گردد. حضور میلیون ها انسان عاشق انقلابی و مشارکت خیره کننده اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان بالنده، نخبگان و متخصصان در بخش ها وسازمان های متعدد و حرفه ای بسیج، این نهاد مقدس را به عنوان عظیم ترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران در صحنه های دفاع از انقلاب و کیان کشور و هم چنین سلاحی استراتژیک در عرصه بازدارندگی و مقابله با تهدیدات معرفی کرده است.

بسیجی امروز شجاعانه درصحنه مبارزه با ظلم و ستم و نادانی پا در رکاب وارد و در مبارزه با شبیخون فرهنگی،فداکارانه می‌درخشد. تجلی و برتری بسیجی در وصف نمی‌گنجد و پاداش ایثارشان در این جهان پرداختنی نیست. تنها معبود را سزاست که اجر مجاهدت آنان را آنگونه که شایسته سودای با اوست جبران کند. با حضور بسیجیان در سنگرهای اعتقادی، علمی، سازندگی،فرهنگی و رزمی، پرچمی که پرچمدار وادی عشق حضرت امام خمینی (ره) بر قلل رفیع کرامت و آزادگی به اهتزاز در آورده است، تحت رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای حفظه الله تعالی بر افراشته خواهد ماند تا به دست یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر (عج) تقدیم شود.
حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب(ع) شهرستان گرمه ضمن گرامیداشت هفته بسیج   یاد و خاطره شهیدان میهن اسلامی، فرمایش حکیمانه مقام معظم فرماندهی کل قوا مبنی براینکه «بسیج متن حرکت‌ نظام است و همه باید بسیجی باشیم» را نصب‌العین قرار داده وعزت و سر افرازی همه بسیجیان مخلص را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و فرمانده معظم کل قوا از خداوند سبحان مسئلت دارد .

                                                ((و من الله توقیق))

ارسال نظرات
پر بیننده ها