ویژه هفته بسیج/68/مدیر کل بحران استان البرز؛

بیمارستان 160 تختخوابی فردیس احداث خواهد شد/خدمات بیمارستان صحرایی به نرخ دولتی خوهد بود

مهدی مهرور گفت: بیمارستان صحرایی جهت تامین بخشی از درمان شهرستان فردیس برپا شده است و ان شاء الله سعی بر این است که در اسرع وقت بیمارستان 160 تخت خوابی که در جنب مصلی احداث خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۸۳۶۶۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مهدی مهرور مدیر کل بحران استان البرز در مراسم افتتاح بیمارستان 45 تخت خوابی شهید کلانتری درجمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به کمبود سرانه درمانی در شهرستان فردیس و تاکید استاندار مبنی بر ارتقاع این وضیعیت، از چند سال قبل زمینی تهیه شده است و در سفرریاست جمهور بودجه ای برای احداث بیمارستان در این منطقه در نظر گرفته شده است.
 
 بیمارستان 160 تختخوابی فردیس احداث خواهد شد/خدمات بیمارستان صحرایی به نرخ دولتی خوهد بود

وی افزود: این بیمارستان صحرایی به صورت موقت جهت تامین بخشی از سرانه ها در شهرستان فردیس مستقر شده است که 45 تخت و قسمت های مختلف رادیولوژی، اتاق عمل، داروخانه، دندانپزشکی و قسمت هایی که نیازمند یک بیمارستان صحرایی است دارا می باشد.

مهرور گفت: با همت، تلاش و کوشش دانشگاه علوم پزشکی، سپاه امام حسن مجتبی(ع) ، بسیج جامعه پزشکی، اورژانس استان، فرماندری و سپاه شهرستان فردیس این بیمارستان امروز افتتاح گردید وسعی داریم با به روز رسانی این بیمارستان خدمات بیشتر و بهتر به هموطنان در شهرستان فردیس ارائه دهیم.

وی عنوان کرد: این بیمارستان تا حداکثر ظرفیت توان در این مکان برپا خواهد بود و در حاشیه آن سعی داریم کلینیک تخصصی توسط بسیج جامعه پزشکی راه اندازی کنند که خدمات تخصصی هم در این مکان ارائه شود.

مدیر کل بحران استان البرز تصریح کرد: بیمارستان صحرایی جهت تامین بخشی از درمان شهرستان فردیس برپا شده است و ان شاء الله سعی بر این است که در اسرع وقت بیمارستان 160 تخت خوابی که در جنب مصلی احداث خواهد شد.

مهرور اظها رداشت : این بیمارستان صحرایی در این مکان مستقر خواهد بود و تجهیزات به روز رسانی خوهد شد و تیم پزشکی به همت دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی تکمیل میشود و خدمات را برای شهروندان ارائه خواهد داد.

وی دو میلیارد تومان را اعتبار لازم جهت برپایی این بیمارستان صحرایی اعلام کرد و افزود: جهت تکمیل این بیمارستان هزینه های دیگری نیز متقبل خواهد شد.

مدیر کل بحران استان البرز در پایان با اشاره به اینکه خدمات  بیمارستان صحرایی به مدت دو هفته رایگان خواهد بود خاطر نشان کرد: پس اتمام این دوهفته هزینه ها به نرخ بیمارستان های دولتی خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها