خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی گفت: عده ای قصد التهاب آفرینی درسخنرانی مطهری را داشتند و هدفشان ایجاد یک فضای التهاب آفرین دراین جلسه بود.
کد خبر: ۸۷۸۳۶۵۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ، تشکری از هادیان سیاسی سپاه مشهد مقدس در نشست روشنگری فرماندهان ومربیان عقیدتی سیاسی پایگاههای بسیج شهرستان قاین اظهارداشت:مهم ترین راه بردهای غرب د رمقابله با انقلاب اسلامی وجمهوری اسلامی،اسلام هراسی ،استفاده از شکافهای مذهبی وقومیتی ونفوذ است.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: هدف غرب تقسیم کشورهای منطقه است ومی خواهد با کوچکتر کردن کشورهای منطقه تسلط بیشتری براین کشورها داشته باشد.

وی گفت:دشمن به دنبال تشکیل کشورهای خودگردان است ودراین بین از قومیت های دینی استفاده می کند ودربین قومیت های مختلف اختلاف افکنی می کند.

تشکری در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت:دشمن به دنبال جدایی طلبی بین قومیت هاست ودربین برخی از قومیت ها نفوذ کرده است وتلاش می کند که در بین سایر قومیت ها نیز نفوذش را بیشتر کرده ودراین زمینه باید آگاه وهوشیارباشیم.

کارشناس مسائل سیاسی با تاکیدبراین موضوع که عربستان نیز برای تقسیم کشورایران برنامه های زیادی ریخته است وتلاش زیادی انجام داده وکمک های مالی زیادی به دشمنان ما داشته وحتی با عملیات روانی سعی در برهم زدن امنیت در ایران داشت گفت: با نشان دادن گوشه ای از شهر نظامی ایران واخطارهای رهبری عربستان فهمید که در ایران چه خبر است .

تشکری افزود: علاوه براین کشور ایران مستقیما نیز به برخی از کشورهای مدعی تذکراتی را صریحا داده است .

وی تصریح کرد: ایده تقسیم کشورهای خاورمیانه توسط غرب نیز دنبال می شود چراکه هر چه کشور کوچکترباشد به نفع غرب است .

این کارشناس مسائل سیاسی در بخش دیگری از سخنان خوددر جمع فرماندهان بسیج گفت: شکاف های مذهبی از راهکارهای دیگر غرب درمقابله انقلاب اسلامی است که باایجاد اختلاف دربین برادران اهل سنت آنهارا برعلیه شیعه تحریک می کنند وکتاب های ضد شیعه چاپ وشیعه را کافر ومشرک می دانندوفتواهای بسیاری برعلیه شیعه صادرمی کنند.

تشکری یکی از این شکاف های مذهبی را موضوع وارونه سازی شهادت طلبی در بین نیروهای تحت امر خود عنوان کردوگفت: انقلاب اسلامی با شهادت طلبی رشد کرد وپیروز شد وامام (ره)دراین زمینه درمقابل دنیا ایستاد ،8سال دفاع مقدس با شهادت طلبی پیروز شد ،حزب الله لبنان با شهادت طلبی دشمن را شکست داد وحال اینها به این نتیجه رسیده اند که با شهادت طلبی می توان در بین مسلمانان نفوذ کرد وبا وارونه جلوه دادن شهادت طلبی جمع عظیمی از اهل سنت را فریب داد واین روحیه که زمانی تنها ابزار دردست مسلمانان در مقابل دشمنان بود،متاسفانه اکنون وارونه شده وبرعلیه اسلام استفاده می شود.

وی درادامه با اشاره به موضوع نفوذ گفت: مقام معظم رهبری از ابتدای این مسئولیت بر موضوع نفوذ تاکید داشته اند وسال گذشته 129بارکلمه نفوذ توسط ایشان بیان شده است .

تشکری اظهارداشت:نگرانی رهبری از نفوذچه نفوذی بوده است؟آیا نفوذ امنیتی است؟آیا نفوذ مدنظررهبری نفوذ اقتصادی ،سیاسی،اجتماعی است یا نفوذ فکری؟

وی افزود: بیشترین نگرانی رهبری از نفوذ ،نفوذ فکری است آن هم نفوذ فکری برشخصیت ها که مقام معظم رهبری هم در این زمنیه بیان داشته اند آمریکا تلاش می کند در بین تصمیم گیران وتصمیم سازان کشور نفوذ کند .

تشکری با اشاره به موضوع نفوذ فکری گفت: در حال حاضر شاهد هستیم که برخی افراد که در مقابل شکنجه های دشمنان در قبل انقلاب ایستادگی کردند ودر دوران جنگ تحمیلی تا مرز شهادت هم پیش رفته اند اما حال سخنانشان 180درجه تغییر کرده است .

وی افزود: برخی سیاسیون ما در رابطه با بحث آمریکا دیدشان عوض شده است وبیان می کنند با مذاکره با آمریکا وبرجام مسئله آب ومحیط زیست ما هم حل می شود واگر اجازه مذاکره بدهند در کوتاه ترین زمان ممکن تحریم ها برداشته شده ومردم هیچ مشکل اقتصادی نخواهند داشت.

این هادی سیاسی با بیان این که برخی می گویند ایران باید در مسئله موشکی،حقوق بشر وحزب الله نیز دراین مذاکرات به توافق برسد قطعا بدانند که اگر دراین 3مورد هم کوتاه بیاییم بازهم مشکلات حل نخواهد شد.

وی تصریح کرد؛عده ای از سیاسیون ما می گویند دنیا ،دنیای موشک نیست ودنیای گفتگوست وبه جای بحث های موشکی وساخت موشک وهزینه های زیاد در این زمینه باید در زمینه های دانش بنیان وپتروشیمی هزینه کرد حرف ما این است درمقابل این دشمنی که به تعهدات خود عمل نکرده است ما توان نظامی هم نداشته باشیم وبه پتروشیمی ما هم حمله شد واز بین رفت دیگر ما هیچ کدام را نخواهیم داشت.

اگر قدرت نظامی نداشتیم وتوان نظامی خودرا نشان نمی دادیم وعربستانی که سال گذشته قصد حمله به کشور مارا داشت وحتی جنگ روانی را هم برعلیه ما آغاز کرده بود چه بلایی سرما می آمد؟

تشکری در بخش پایانی سخنان خود به موضوع جبهه گیری برخی در خصوص لغوسخنرانی مطهری در مشهد مقدس گفت: در این زمینه خیلی ساده لوحانه است که فکر کنیم یک سخنرانی ساده لغوشده است بلکه عده ای خاص دراین سخنرانی اهدافی را دنبال می کردند وبهتر است بگوییم آقای مطهری توسط اصلاح طلبان بازی می خورد وطبق خبرهای رسیده تصاویری از افراد خاص آماده ونصب شده بود وعده ای قصد التهاب آفرینی در این سخنرانی را داشتندوهدفشان ایجاد یک فضای التهاب آفرین دراین جلسه بود.

وی بیان داشت: عده ای چون درشهر مقدس به اهدافشان نرسیده اند قصد دارند با برپایی این گونه جلسات وایجاد التهاب آفرینی،چهره طالبانی وداعشی از نیروهای حزب اللهی به وجود آورندکه با دستور دادستانی جلوی این موضوع گرفته شد ولغو این سخنرانی هیچ ارتباطی با امام جمعه مشهد نداشت اما ما شاهد توهین های زیادی به امام جمعه مشهد بودیم.

این هادی سیاسی گفت: سخنرانی های زیادی از طیف های مختلف در شهرهای مختلف لغو شده بود چه طور شد که لغو این سخنرانی ها این همه حساسیت نداشت وقطعا بدانید که این حساسیت در خصوص لغو سخنرانی مطهری به دلیل این است که بگویند در مشهد برخی ضدجوان وچهره طالبانی دارند.

این کار شناس مسائل سیاسی در این جلسه هم چنین به موضوع انتخابات وچند قطبی بودن ان اشاره ودر خصوص طیف هایی که در این زمینه حضور خواهند یافت توضیحاتی ارائه کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها