خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(ع)قزوین گفت: وقتی رهبری از نیازمندان و افرادی که قدرت اداره خانواده خود را ندارند اظهار شرمساری می کند تکلیف همه ما روشن است و مسئولان کشور هم باید شرمسار بیکاری و معیشت مردم باشند.
کد خبر: ۸۷۸۳۶۴۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، تجمع بزرگ بسیجیان و مدافعان حرم قزوین از سوی سپاه ناحیه امام حسن(ع) با حضور فریدون همتی استاندار، منوچهر حبیبی، ایوب رحیمی، علی فرخزاد، معاونان استانداری، سردار شاهرخی فرمانده سپاه استان و جمع کثیری از بسیجیان در شبستان امیرالمومنین مسجدالنبی برگزار شد.

سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاهب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین در تجمع بزرگ بسیجیان استان قزوین اظهار کرد: بسیج بهترین ظرفیت و توانمندی برای حل مشکلات کشور است و اگر مسئولان به آن باور داشته باشند بسیاری از گره ها با کمک بسیج بازشدنی است.

وی ادامه داد: در شرایط حساس کنونی باید با هوشیاری خود بتوانیم اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در ابعاد مختلف نظامی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی تقویت کرده و کاری کنیم و به شرایطی برسیم که دیگران نیز از ما الگو بگیرند.

پیام امام چراغ راه بسیجیان است

سردار محمد شاهرخی در این اجتماع باشکوه اظهار کرد: بنده هرچه فکر کردم چه جملاتی را برای بسیج به کار ببرم که برازنده این نیروهای مخلص باشد، هیچ ادبیاتی زیباتر از کلام امام در خصوص بسیج نمی تواند عظمت و جایگاه والای این نهاد را بازگو کند و ما نیز وظیفه داریم به آنچه امام راحل در خصوص بسیج فرمودند پایبند باشیم و به آن عمل کنیم.

سردار شاهرخی تصریح کرد: ویژگی بسیج در این است که متعلق به یک جغرافیای خاص و یا گروهی محدود نیست و همه ملت را در بر می گیرد و هرکس در هرجای ایران با هر پست و مسئولیت و لباسی اگر دلش در گرو نظام و انقلاب باشد بسیجی است.

فرمانده سپاه استان یادآورشد: پیام امام چراغ راه بسیجیان  است که عمل به ان در مسیر اعتلای انقلاب قرار خواهد گرفت

سردار شاهرخی بیان کرد:نگذاریم پیام امام در مورد بسیج را غبار فراموشی بگیرد و بدون تفسیر و نگاه سلیقه ای با عمل به نکات برجسته آن باید شفاف و با صلابت در مسیر تعیین شده گام برداریم.

وی اضافه کرد: پایبندی به اصول جمهوری اسلامی و ولایت فقیه ملاک بسیجی بودن افراد است و در جمهوری اسلامی هر مسئول و مدیری وقتی در این مسیر است باید با افتخاربسیجی بودن خود را اعلام کند.

نگذاریم  با حیله طرفداری از امام و انقلاب ،امام را تحریف کنند

سردار شاهرخی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: امام آینده و امروز را پیش بینی کرده و وظایف ما را بیان کرده است تا از مسیر منحرف نشویم لذا ما بسیجیان باید مراقب باشیم امام را تحریف نکنند و به عنوان طرفداری از امام زمینه تحریف اصول و ارآمانهای امام را مهیا نکنند.

وی اضافه کرد:  رهبری فردی دلسوز  به کشور و  انقلاب است و اعتلای این ملت را می خواهد همه باید پشت سر رهبری حرکت کنیم و با سرو جان در برابر توطئه ها بایستیم.دشمنی آمریکا با ایران هرگز تمام نمی شود لذا نباید فریب رفتار، گفتار و ادبیات انحرافی دشمنان را بخوریم و با ساده اندیشی فکر کنیم دشمنی ها پایان یافته است.

شاهرخی بیان کرد: آمریکا چون می داند انقلاب اسلامی اهداف بزرگی دارد و می خواهد به الگوی جهان تبدیل شود هرگز از دشمنی دست برنخواهد داشت به همین دلیل همه باید مراقب باشیم و مسیر را تشخیص دهیم.

نفوذی ها به دنبال انحراف  انقلاب هستند

فرمانده بسیجی سپاه استان قزوین مطرح کرد:  وقتی فلان شخص می گوید اگر من  بسیجی بودم قاطعانه تر عمل می کردم  مگر بسیجی نیستید،  وقتی امام  راحل فرمودند من افتخار می کنم که یک بسیجی ام و رهبری کارت فعال بسیج خود را با افتخار  نشان می دهد  چرا  عده ای شرم دارند از  اینکه نام بسیجی را بر خود بنهند،نفوذی ها با چهره ای متفاوت می خواهند مسیر  انقلاب را تغییر دهند.  باید  با جریان شناسی و راه شناسی، آسیب شناسی و بصیرت مانع از جریان نفوذی باشیم.

وی گفت: هر مسئول و مدیری که در مرکز تصمیم گیری کشور قرار می گیرد باید هم گرایی فکری و رفتاری با رهبری داشته باشد و آن را در مدیریت خود نشان دهد.

مسوولان به جای پرداختن  به مسائل حاشیه، شرمسار خانواده های نیازمند باشند

وی ابراز کرد: وقتی رهبری از نیازمندان و افرادی که قدرت اداره خانواده خود را ندارند اظهار شرمساری می کند تکلیف همه ما روشن است و مسئولان کشور هم باید شرمسار بیکاری و معیشت مردم باشند.

شاهرخی تصریح کرد: باید مسئولان شرمسار شهدا، خانواده های بی بضاعت و کسانی باشند که در معیشت خود درمانده اند و کاری نکنند که نظام ناکارآمد نشان داده شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر قزوین یادآورشد: با دو قطبی شدن جامعه مسائل اصلی کنار میرود و امور فرعی غالب می شود و مردم ضرر می کنند لذا باید در جامعه امید ایجاد کنیم و در مقابل بیعدالتی بایستیم و استقلال داشته باشیم   .

بسیج هموار کننده راه  است و به هیچ وجه مزاحم نیست

سردار شاهرخی با بیان توانمندی های بسیج به عنوان یک نیروی انقلابی تاثیرگذار هم گفت: چرا برخی فعالیت بسیج دانشجویی را برنمی تابند و اجازه نمی دهند این نهاد در روشنگری سهیم باشد.

وی اضافه کرد: بسیج باید پاسدار استقلال و عزت کشور باشد و بی تفاوتی نسبت به مسائل سیاسی و فرهنگی و اقتصادی زیبنده ما نیست.

سردار شاهرخی گفت: بسیج به هیچوجه مزاحم نیست بلکه هموار کننده راه است و هرگز کار موازی نمی کند بلکه همراه و کمک کننده است لذا انتظار داریم مسئولان این ظرفیت و توانمندی را باور کرده و از آن استفاده کنند.

فرمانده سپاه قزوین اذعان کرد: شما که دغدغه حل مشکلات مردم را دارید چرا از این ظرفیت استفاده نمی کنید در حالی که این نهاد می تواند ناشدنی ها را شدنی و گره ها را باز کرده و کلید حل مشکلات باشد.

وی گفت: سه هزار مهندس، ۱۰ هزار فرهنگی، یک هزار کارشناس بسیجی ظرفیت بسیار خوبی برای حل مشکلات و تسریع در توسعه و آبادانی استان است که باید از آن استفاده شود.

سردار شاهرخی در خاتمه گفت: امام مستضعفان فرمودند: غفلت از تحقق ارتش ۲۰ میلیونی ما را به دامن شرق و غرب می برد و استقلال را نابود می کد لذا امیدواریم با دقت در پیام تاریخی امام به بسیج با عمل به آن در مسیر اعتلای نظام اسلامی تلاش کنیم.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها