ویژه هفته بسیج/66/استاندار البرز خبر داد؛

اعتبارات لازم جهت احداث بیمارستان فردیس تصویب شد

سید حمید طهایی گفت: به یاری پروردگار و همت وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی استان این بیمارستان راه اندازی شود و با تعهدی که دارند ان شاء الله در زمان بندی مشخص در خدمت مردم قرار گیرد.
کد خبر: ۸۷۸۳۶۲۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سید حمید طهایی استاندار البرز صبح امروز در مراسم افتتاح بیمارستان صحرایی فردیس با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: هدف از احداث این بیمارستان صحرائی بازگرداندن سلامت به جامعه است.

اعبتارات لازم جهت احداث بیمارستان فردیس تصویب شد

وی با اشاره به اینکه احداث این بیمارستان صحرایی که نماد وحدت بین جمعی از مدیریت اجرایی استان است افزود: امیدواریم این مرکز درمانی بتواند خدمات خوبی را به شهروندان در فردیس که یکی از مناطق نیازمند ما در حوزه بهداشت و درمان است ارائه دهد.

استاندار البرز با بیان اینکه در سفر ریاست جمهور به استان البرز مبالغی اعتبار برای بیمارستان فردیس تصویب شد گفت: به یاری پروردگار و همت وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی استان این بیمارستان راه اندازی شود و با تعهدی که دارند ان شاء الله در زمان بندی مشخص در خدمت مردم قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه این بیمارستان صحرایی به صورت موقت راه اندازی شده است خاطر نشان کرد: حوادث در کمین هستند و ممکن است اتفاقاتی رخ دهد و ما باید چنین بیمارستان هایی را داشته باشیم و آمادگی این را داشته باشیم که اگر در مکان های دیگر بیمارستان های صحرایی لازم بود برپا شود و در اختیار جامعه قرار گیرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار