خبرهای داغ:
امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه پایه اصلی بسیج،اخلاص است، گفت:انسانهای مخلص و با تقوی باید وارد بسیج شوند و شهرستان مرزی زیرکوه باید در بسیجی بودن و تفکر بسیجی حرف اول در سطح استان را بزند.
کد خبر: ۸۷۸۳۶۲۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامرضا مرتضائی نیا درخطبه های نماز جمعه شهر حاجی آباد ،با تاکید بر رعایت تقوای الهی، اظهارداشت: نسخه شفا بخش ما در دو کلمه خلاصه شده است و آن تقوی و عمل صالح است.

امام جمعه زیرکوه با تبریک 5 آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، خاطرنشان کرد:نام بسیج بسیار مقدس است و این نهاد مقدس از یادگاری های ارزشمند امام راحل (ره) است.

مرتضائی نیا بااشاره به حضور گسترده حلقه های صالحین شهرستان در برنامه میقات الصالحین،تصریح کرد:حلقه های صالحین از یادگاری های بسیج است و من به همه خانواده ها سفارش می کنم فرزندان خود را به سمت حلقه های صالحین سوق دهند زیرا حضور در حلقه ها بسیار آموزنده و سودمند است.

امام جمعه زیرکوه به نقش و اهمیت بسیج اشاره کرد وبیان داشت: تنها نیرویی که دشمن نمی تواند آن را پیش بینی کند ،نیروی قدرتمند بسیج است و امروز می بینیم که روحیه بسیجی به لبنان ،یمن،سوریه،بحرین و دیگر کشورها صادر شده و در این کشورها رشد کرده است.

تفکر بسیجی،نیاز امروز جامعه است

امام جمعه زیرکوه خاطرنشان کرد:امروز شاهد هستیم که دشمنان نظام و انقلاب در اطراف ما اردوگاه زده اند و مثل حیوانات پارس می کنند اما جرات حمله به کشور را ندارند که این به خاطر نیروی قدرتمند بسیج است.

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه تفکر بسیجی،نیاز امروز جامعه است ،اذعان داشت: امروز بهترین فرصت است تا در این ایام بابرکت هفته بسیج ،این روحیه بسیجی در اقشار مختلف بخصوص جوانان دمیده شود.

مرتضائی نیا با بیان اینکه پایه اصلی بسیج،اخلاص است، تاکید کرد:انسانهای مخلص و با تقوی باید وارد بسیج شوند و شهرستان مرزی زیرکوه باید در بسیجی بودن و تفکر بسیجی حرف اول در سطح استان را بزند.

وی با بیان اینکه معیار بسیجی بصیرت و ایمان است ،اذعان داشت:جنس بسیج از جنس انقلاب است و بسیج قدرت انقلاب در مقابل تهدیدات دشمنان و لشکر مخلص خداوند است که مرز و جغرافیا و اب و خاک نمی شناسد.

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه دشمنان در تلاش برای تندرو خواندن و تخطئه کردن بسیج هستند،خاطرنشان کرد:این پروژه جزء پروژه نفوذ دشمن برای مقابله با بسیج است.

مرتضائی نیا بیان اینکه بسیج غش بردار نیست و رقیب نمی خواهد ،بیان داشت:آنهایی که می خواهند با بسیج رقابت کنند باید بیایند زیر مجموعه بسیج و کارهای خود را انجام دهند و اگر قصد رقابت دارند بدانند نخواهند توانست مراقبت کنند چون این شجره طیبه تنومند شده است و اخلاص دارد و اگر این کار را بکنند زمین خواهند خورد .

دولتمردان از بسیج در اقتصاد مقاومتی کمک بگیرند

خطیب جمعه زیرکوه با بیان اینکه بسیج در بحث اقتصاد مقاومتی کارنامه درخشانی دارد،اذعان داشت: دولتمردان از بسیج در اقتصاد مقاومتی کمک بگیرند.

وی تاکیدکرد:مسؤولان باید پایگاههای بسیج را در سطح ادارات تقویت کنند و با بسیجیان مدارا و همراهی کنند و کارهای بسیجیان را سهل وآسان انجام دهند.

مرتضائی نیا با اشاره به مناسبت های دیگر هفته،رحلت رسول اکرم(ص) ،شهادت امام حسن مجتبی و شهادت امام رضا(ع) را تسلیت گفت و از مردم خواست در برنامه های این ایام عرض ادب شایسته ای داشته باشند.

امام جمعه زیرکوه با اشاره به آغاز هفته وقف،گفت:وقف باید در جامعه نهادینه شود و همگان باید سعی کنیم به نیابت از بزرگان و گذشتگان آثاری را به وقف بگذاریم.

وی با شاره به شهادت آیت الله مدرس ،تاکیدکرد:زنده بودن مجلس به قانونی است که وضع می کند ،ما مجلسی انقلابی می خواهیم ومجلس انقلابی، مثل مدرس ها می خواهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها