خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) در یادواره شهید جاوید پور روستار شکراب:

خروجی یادواره شهدا، شهادت طلبی جوانان و حرکت آنها در مسیر شهدا است

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی بابیان اینکه روحیه شهادت طلبی و تفکر بسیجی و جهادی می توان در مقابل استکبار جهانی ایستاد گفت: خروجی یادواره های شهداء این است که جوانان ما شهادت طلب شوند و شهداء را به عنوان الگو انتخاب کنند.
کد خبر: ۸۷۸۳۵۹۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ علی قاسمی در دومین یادواره شهید جاوید پور روستای شکراب بیرجند اظهارداشت: در دوران دفاع مقدس باب شهادت باز بود اما امروزه راه شهادت سخت شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی افتخاری است که شهید جاوید پور در راه مبارزه با اشرار شهید شده استٰ گفت: امروزه بعضی ها می گویند که عاشوراء سیاسی نیست و چرا سخنرانیها را سیاسی کرده ایید آنها باید بدانند که قیام امام حسین(ع) قیام سیاسی بود.

وی با بیان اینکه قرآن به ما آموخته است که باید برای راه حق با باطل مبازه کنیم، افزود: نبر حق با باطل بهترین درس عاشوراء است و سیاست ما نیز عین دیانت ما است.

وی با بیان اینکه آنهایی که می گویند در مجالس عزاداری اهل بیت(ع) چرا دم از سیاست می زنید آنها به دنبال هیئت سکولار هستند نه دنبال هیئت انقلابی ادامه داد: انقلابی گری و حضور همه اقشار مختلف در صحنه های نبرد حق علیه باطل و آسیب پذیر بودن دشمن از عناصر مهم عاشوراء و هشت سال دفاع مقدس است.

قاسمی با بیان اینکه باطل نابود شدنی است ولو لشکر حق 72نفر باشند و لشکر باطل 3هزار نفر ، یادآورشد: امام خمینی(ره) فرمودند که " شهدا امام زادگان عشق اند" شهداء زنده اند و ناضر و حاضر اند.

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه شهداء سیر سعودی و نردبان عروج را طی کرده اند، افزود: شهداء در همه عرصه ها، در راه پیمودن دنیای خاکی را طی کردند و تبدیل به نور و به انسانهای خریدار تبدیل شدند.

وی با بیان اینکه شهید بیرق، علم و پرچم است، گفت: باید شهید را الگو ومسیر خود را در مسیر شهداء قرار دهیم.

قاسمی با اشاره به شاخصه های یک بسیجی و بسیج عنوان کرد: در بسیج و نیروهای بسیجی فداکاری، گمنامی، ایثار ، شهادت طلبی و استکبار ستیزی وجود دارد.

وی ادامه داد: پای بودن به فرهنگ اسلامی،‌تکیه براقتصادداخلی و وابسته نبودن به استکبار را از خصوصیات دیگر نیروهای بسیجی دانست و افزود: مه هر روزه مراجعات زیادی برای اعزام نیروهای داوطلب به عنوان مدافعان حرم داریم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) گفت: با روحیه شهادت طلبی و تفکر بسیجی و جهادی می توان در مقابل استکبار جهانی بخصوص امریکا ایستاد.

وی با اشاره به برگزاری یادواره های شهداء افزود: خروجی یادواره های شهداء این است که جوانان ما شهادت طلب شوند و شهداء را به عنوان الگو انتخاب کنند.

در پایان مراسم پایگاه مقاومت بسیج نور الهدی روستا افتتاح شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها