خبرهای داغ:
امام جمعه سرایان گفت: مهم ترین شاخصه کار بسیج که تاکنون به آن پرداخته شده است؛ موضوع شبکه سازی شجره طیبه صالحین است که در سه شبکه فرماندهی، تعلیم و تربیتی و هدایتی کار می کند.
کد خبر: ۸۷۸۳۵۸۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین نجمی‌پور امام جمعه سرایان در میقات صالحین بسیجیان  اظهار داشت: هدف شبکه صالحین بسیج؛ تربیت سرباز برای ولایت است که در این خصوص باید همه مردم، مسئولان، رسانه ها، حاکمیت و ... تلاش کنند.

وی افزود: اگر می خواهیم فرزندانمان تربیت و بیمه شوند؛ تنها راه آن حضور در بسیج و شبکه صالحین است.چون همه اقشار در بسیج وشبکه صالحین حضور دارند وبسیج الزامات اخلاقی ، رفتاری ، کیفیت وکمیت را بصورت زنجیره ای اجرا می کند وعملیات مشترک برای فرهنگی در جهت مقابله با جنگ نرم است

نجمی پور گفت: در خصوص بحث صالحین، سه موضوع مراقبت، مواظبت و محافظت در تربیت بسیار مهم است

امام جمعه سرایان با اشاره به اینکه هم اکنون جوانان ما به صورت واقعی و در فضای مجازی و برنامه های ماهواره ای با شبهات فراوانی روبرو هستند بیان داشت : شبکه صالحین یک جهادفرهنگی برای پاسخگویی و مقابله با این شبهات و روشنگری و آگاه سازی است.

نجمی پور در خصوص اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و موفقیت بسیج در این خصوص گفت: این موفقیت ناشی از انگیزه و دغدغه بسیج برای عملی کردن دغدغه های مقام معظم رهبری است.

وی افزود: دولت نمی خواهد که در خصوص اقتصاد مقاومتی عمل کند و انگیزه ای مثل انگیزه بسیج ندارد و فقط شعار سال را در سربرگ نامه هایش و در بنرهایی می نویسد.

امام جمعه سرایان با اشاره به اینکه برای عملی کردن شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری باید همه از جمله دولت، مجلس، قوه قضائیه، شوراها، مردم، دانشگاه ها، روحانیون و ... به معنای واقعی وارد عمل شوند گفت: اما متاسفانه تاکنون تنها نهادی که در این خصوص عمل کرده؛ بسیج است.

نجمی پور تصریح کرد: تفکر بسیجی همان تفکر علی ابن ابیطالب(ع) است و همین تفکر و روحیه سبب شده تا در همه زمینه ها از جمله علم و فناوری و انرژی هسته ای؛ بسیجیان پیشقدم باشند

وی فداکاری، ایثارگری، روحیه شهادت طلبی، اخلاص، پرهیز از افراط و تفریط، تواضع و ... را از نشانه های یک بسیجی واقعی دانست و اظهارکرد: راه مقابله با جنگ های نیابتی که امروز در عراق و سوریه انجام می شودناشی از همین تفکر بسیجی است.

امام جمعه سرایان گفت: پیام بسیج این است که هر جا که مردم پای کار باشند؛ نظام و انقلاب پیروز، تقویت و صادر می شود.

وی اظهارداشت : اگر بسیج نبود نظام و انقلاب هم نبود و اکنون وظیفه ما حفاظت از این انقلاب است، همانطور که امروز لمس می کنیم اگر حضور بسیج در مرزهای سوریه نبود، باید به طور مستقیم با داعش می جنگیدیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها