خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه گفت: نگاه امام راحل (ره) در آن زمان این بود که باید هسته های مقاومت به زادگاه اویس قرنی صادر شود و امروز در یمن که زادگاه اویس قرنی است، شاهد آن هستیم که این نشان از آینده نگری حضرت امام دارد.
کد خبر: ۸۷۸۳۵۷۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جمعی از مدیران ادارات و نهادهای دولتی به مناسبت هفته بسیج با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه دیدار کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه نیز از حضور مسؤولان در این برنامه تشکر کرد و ،خاطرنشان کرد: امروز همه ما بسیجی هستیم و بسیج و بسیجی بودن به داشتن پرونده نیست بلکه به قلب و ضمیر و نیت افراد نسبت به اسلام و انقلاب بستگی دارد.

حسین میری با اشاره به آینده نگری امام راحل ،بیان داشت: نگاه امام راحل (ره) در آن زمان این بود که باید هسته های مقاومت به زادگاه اویس قرنی صادر شود و امروز در یمن که زادگاه اویس قرنی است، شاهد آن هستیم که این نشان از آینده نگری حضرت امام دارد.

وی با بیان اینکه امروز تفکر و فرهنگ بسیجی به بسیاری از کشورها صادر شده است،گفت:همه ما وظیفه داریم در بحث بسیج آنچه در توان ما است انجام دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه با اشاره به مدیریت مراسم بزرگ اربعین،اذعان داشت: با حاکم شدن تفکر بسیج بر کشور عراق امروز همه ما شاهد هستیم که این جریان بزرگ مذهبی که با حضور بیش از 20 میلیون نفر انجام می شود بدون هیچ مشکل خاصی مدیریت و برگزار می شود در حالی که کشوری مثل عربستان سعودی جمعیت دو میلیون نفر را نمی تواند مدیریت کند.

میری با اشاره به اینکه در بحث اقتصاد مقاومتی اقدامات خوبی در دست اجراست،خاطرنشان کرد: این آمادگی را داریم که در مباحث مختلف خصوصا بحث اقتصاد مقاومتی هر کاری که در توانمان باشد و از دست مجموعه بسیج برآید کوتاهی نکنیم.

علیرضا مهدی پور مدیر آموزش و پرورش زیرکوه در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج ،اظهارداشت:همه ما افتخار می کنیم که بسیجی هستیم و آمادگی خود را در همه صحنه هایی که به حضور ما نیاز باشد اعلام می کنیم. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها