خبرهای داغ:
محمودآبادی گفت: استاندار اصفهان باید نگاه ویژه ای به مدیریت شهرستان برخوار داشته باشد و فردی را معرفی کند که توان اداره و پیشبرد شهرستان را در همه جهات داشته باشد.
کد خبر: ۸۷۸۳۴۹۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ امام جمعه دولت آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تقدیر و تشکر از زحمات محمدرضا عبدانی فرماندار شهرستان برخوار، در خصوص ویژگی ها و خصوصیت های یک فرماندار شایسته گفت: فردی باید در مسند فرمانداری قرار بگیرد که خصوصیاتی همچون تدین، تعهد و متابعت محض از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری را دارا باشد.

حجت الاسلام سیدحسین محمود آبادی ضمن اشاره به اشرافیت و احاطه کامل مقام معظم رهبری بر مسائل و مشکلات کشور تأکید کرد: مملکت ما در صورت تبعیت و عمل به فرامین رهبری بسیاری از مشکلات را به راحتی پشت سر خواهد گذاشت و به افق و چشم انداز ۱۴۰۴ خواهد رسید ولی متأسفانه گاهی کسانی مسئولیت های مهم را به دست می گیرند که شعار تبعیت از رهبری سر می دهند ولی در مقام عمل، با منافع حزبی و فردی خود رفتار می کنند.

وی در ادامه به برخی پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستان اشاره کرد و افزود: شهرستان برخوار ظرفیت ویژه ای دارد و فردی باید سکاندار فرمانداری شهرستان برخوار را به عهده بگیرد که بتواند حق این شهرستان را استیفا کند و ظرفیت های بالقوه این شهرستان را به فعلیت برساند.

امام جمعه دولت آباد به منطقه صنعتی دولت آباد به عنوان یکی از ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان اشاره کرد و گفت: فردی باید به عنوان فرماندار انتخاب شود که با یک دید اقتصادی مناسب بتواند این ظرفیت راکد را تحرک و پویایی دوباره ای ببخشد و بسیاری از مشکلات این قطب صنعتی استان را حل کند.

محمودآبادی در خصوص بینش فرهنگی و اجتماعی فرماندار گفت: در شهرستان برخوار نیاز به فردی داریم که با تدبیر درست سطح فرهنگ مردم را غنا بخشد و معضلاتی همچون اعتیاد و مواد مخدر را کنترل و کاهش دهد.

امام جمعه دولت آباد از رسول زرگرپور استاندار اصفهان؛ انتخاب و معرفی فردی شایسته، متدین، شجاع، تابع فرامین رهبری، بدون حاشیه و وابستگی جناحی در مسند فرمانداری برخوار را درخواست کرد و افزود: استاندار اصفهان باید نگاه ویژه ای به مدیریت شهرستان برخوار داشته باشد و فردی را معرفی کند که توان اداره و پیشبرد شهرستان را در همه جهات داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها