راوی دفاع مقدس در یادواره شهدای تربت جام:

شناسنامه شهدا برای همیشه اعتبار دارد/ افزایش بصیرت باعث خنثی شدن طمع دشمن میشود

یک راوی دفاع مقدس با انتقاد از برخی مسئولان که به برکت خون شهیدان به پست و مقام تکیه زده اند گفت: هر روز تصاویر شهدا جلوی دیده گان شان است ولی عکس سیره و منش این اسطوره های ایثار و مقاومت عمل می کنند.
کد خبر: ۸۷۸۳۴۸۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علی اکبر عُذرایی شب گذشته در یادواره 4 شهید روستای سمسرای سفلی بخش نصرآباد تربت جام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام، انقلاب، دفاع مقدس، هسته ای و مدافع حرم با اشاره به عظمت جایگاه شهدا افزود: شناسنامه و فرهنگ شهدای والامقام برای همیشه اعتبار دارد.

وی با تسلیت سوگواری دهه آخر صفر در خصوص قیام امام حسین(ع) تصریح کرد: هر آنچه اسلام دارد از برکت قیام امام حسین(ع) است چون قیام و جنگ آن امام معصوم (ع) یک جنگ سیاسی،عقیدتی، فرهنگی، مظلوم یاری و ظلم ستیز بود.

وی با اشاره به پخش رایگان بیش از۳۰۰ شبکه فارسی زبان ماهواره ای دشمن علیه فرهنگ، عقاید و اصول اسلامی در حالی که از شهروندان خود هزینه پخش می گیرند خاطرنشان کرد:دشمنان اسلام و قرآن دل شان برای ما نسوخته است که افزایش بصیرت و روشنگری باعث خنثی شدن طمع دشمن می شود.

مسئول تخریب لشکر ویژه شهدا در جنگ اظهارداشت: در جنگ تحمیلی ایران و عراق سه درصد از مردم ما شرکت داشتند چون حضرت امام(ره) واجب کفایی اعلام کردند.

وی با انتقاد از برخی مسئولان که به برکت خون شهیدان به پست و مقام تکیه زده اند عنوان کرد: برخی مسئولان هر روز تصاویر شهدا جلوی دیده گانشان است ولی عکس سیره و منش این اسطوره های ایثار و مقاومت عمل می کنند.

 وی با اشاره به وصایای شهدا گفت: ولایت پذیری شهدا در حد اعلی بود و همیشه مواظب بودند که ایمان و اعتقادشان نسبت به آرمانی که با امام راحل بسته بودند سقوط نکنند و به برای همین خاطر تاپای جان در راه ولایت فقیه ایستادند.

وی با بیان این مطلب که قدر امنیت رو زمانی می دانیم که نا امنی باشد یاد آورشد: اقتدر، امنیت و پایداری ملی دیروز و امروز کشور مرهون مجاهدت و جانفشانی شهداست، رزمندگان اسلام و هدایت های داهیانه ولی فقیه هستیم.

وی با اشاره به این که تحریم اقتصادی باعث شد موشک هایی بسازیم که ۳ هزار بُرد دارد تأکید کرد: امروز هم در جنگ اقتصادی و جنگ نرم "معظم له" راه حل های زیادی داده اند که راهگشا است.

گفتنی است؛ یادواره ۴ شهید روستا سمسرای سفلی به همت حوزه مقاومت بسیج جواد الائمه(ع) شهر نصرآباد، پایگاه و خانواده شهدا برگزارشد که طی آیینی با حضور مسئولان محلی و شهرستان از خانواده شهیدان محمد حسن سعادت ، محمود مدنی ، محمد علی مخصوص و قربانعلی کشت مندی تجلیل و تکریم شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار