نشست سیاسی کارکنان ناحیه مقاومت بسیج بن با سخنرانی معاون سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در سالن جلسات فرماندهی ناحیه برگزار شد .
کد خبر: ۸۷۸۳۴۸۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛در این نشست سرهنگ منوچهر خلیلیان در سه محور پروژه نفوذ و تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی )در جهت مقابله با آن ،انتخابات آمریکا و نتیجه انتخابات حساس ریاست جمهوری 96کشور به ایراد سخن پرداخت.

وی گفت:دشمن مدت مدیدی است که با راه اندازی جریان نفوذ در بین بدنه ملت و دولت سعی در انحراف آرمان های اصیل انقلاب اسلامی را دارد .

خلیلیان افزود: آنچه را که امام خامنه ای عزیز در فرمایشات و مجالس عمومی خود به کرات از تهدید جدی انقلاب از آن نام می برد همین پروژه نفوذ است .

وی گفت:انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا و نتیجه حاصل که پبروزی ترامپ بوده است بیش آنکه سیمای در حال افول و فروپاشی سیاسی امریکا را نمایش داد درس تاریخی برای جریان سازش با آمریکا و خوش خیالی پوچ این جریان در جهت ایجاد رابطه با امریکا برای نجات اقتصادی در پی داشت .

خلیلیان تاکید کرد: پروژه جدید دشمن برای انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 96القاء ناکار آمدی نظام در جهت رفع معضلات اقتصادی مردم است که نتیجه این القاءات واهی چیزی جز بد بینی و سرخوردگی مردم از نظام و نهایتا عدم مشارکت بالا در انتخابات 96نخواهد بود .

ارسال نظرات