هادی سیاسی سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: هر کس دست دوستی به استکبار دهد محکوم به شکست است.
کد خبر: ۸۷۸۳۴۶۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی حسین خسروی روز گذشته در همایش اقتدار بسیج شهرستان درگز اظهار داشت: با وجود ناامنی‌های موجود در جهان، اقتدار روز افزون جمهوری اسلامی ایران مورد اعتراف نظام‌های دوست و دشمن قرار دارد.
 
وی افزود: اگر خدا بخواهد؛ این انقلاب اسلامی با همین اقتدار به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان(عج) می‌رسد؛ چراکه این نظام مقدس متعلق به آن امام معصوم(عج) است.
 
این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین عوامل اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پشتوانه مردمی است؛ که در این نظام الهی وجود دارد.
 
وی ادامه داد: از این‌ رو شرکت مردم در مراسم‌ها، تجمع‌ها و راهپیمایی‌ها، اهمیت استراتژیک دارد و مایه امنیت و اقتدار نظام اسلامی ماست.
 
خسروی با بیان اهمیت جنگ نرم گفت: دشمن درصدد تضعیف اعتقادات مردمی و اشاعه بدحجابی است.
 
وی افزود: دشمن با بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی و فضاهای مجازی برنامه‌ریزی جدی را برای تضعیف این نظام بکار برده است.
 
این هادی سیاسی بابیان اهمیت امربه‌معروف و نهی از منکر گفت: امربه‌معروف و نهی از منکر جزو بزرگ‌ترین واجبات دینی ما محسوب می‌شود.
 
وی ادامه داد: در این نظام، نباید ترسی برای آمر معروف و ناهی از منکر وجود داشته باشد و مسئولان باید پاسخ دهند چرا انجام این واجب الهی در این کشور، هنوز بعد از ۳۷ سال بستر مناسبی ندارد.
 
خسروی بابیان اهمیت رسانه گفت: امسال حدود ۲۷ میلیون زائر به کربلا داشتیم؛ اما رسانه‌های جهانی این همایش بزرگ را سانسور خبری کردند.
 
وی افزود: این موضوع نشان‌دهنده آن است که رسانه‌های جهانی در اختیار استکبار جهانی قرار دارد.
 
این کارشناس مسائل سیاسی بابیان اینکه اجرای مفاد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط دولت باید به‌طورجدی پیگیری شود گفت: اینکه تنها در روی کاغذ و در آمار و ارقام برای اقتصاد مقاومتی اقداماتی انجام شود فایده ندارد.
 
وی ادامه داد: ارائه آمار و ارقام کافی نیست؛ مردم باید نتیجه اقدامات دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی را در اطراف خود ببینند.
 
خسروی به اهمیت مطالعه تاریخ اشاره کرد و گفت: فیلم معمای شاه که یک فیلم تاریخی است و حقایق و درس‌های زیادی دارد؛ نکته‌های بسیاری دارد که نباید به‌راحتی از روی آن عبور کرد.
 
وی تأکید کرد: مسئولان ملت مسلمان ایران نباید اشتباهات گذشتگان را تکرار کند؛ هر کس که دست دوستی به استکبار دهد؛ محکوم به شکست است.
 
این هادی سیاسی گفت: دولت باید با نجومی بگیران مقابله قاطع داشته باشد و نباید از آن‌ها حمایت کند.
 
وی افزود: عدم توجه دولت به مسئله نجومی بگیران و حرف و اقدامات متناقض دولت سبب دلسردی مردم می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها