خبرهای داغ:
امام جمعه خضری دشت بیاض گفت: بسیج فهم درست، اعتماد، اراده و اخلاص امت اسلامی است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملتهای اسلام رشد کرده است.
کد خبر: ۸۷۸۳۴۶۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امام جمعه خضری دشت بیاض در یادواره 13شهید خضری دشت بیاض ضمن پرداختن به موضوع هفته بسیج و تفکر ولایی بسیج گفت: هفته بسیج بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی وسرافرازی این سرزمین صورت گرفته است.

حجت السلام والمسلمین مدنی افزود: بسیج فهم درست، اعتماد، اراده و اخلاص امت اسلامی است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملتهای مسلمان رشد کرده است.

وی ادامه داد: فراگیرشدن تفکر بسیجی که همان اخلاص ، ایمان به هدف ، بالندگی و نور حقیقت در تمام عرصه های اعتقادی، اجتماعی و...بود که حرکتی هم سو را به دنبال داشت و دارد.

امام جمعه خضری دشت بیاض گفت: بیش از 700 آیه قرآنی در خصوص استکبار ستیزی در قران کریم آمده است که ما مسلمانان ومومنین همانند شهدا راه اسلام تابع قوانین الهی که در قرآن آمده است باشیم که باید در همه زمینه ها مواظب خیانت های بیگانگان باشیم.

وی نیز واقعه عاشورا را عامل اصلی زنده ماندن ناب حسینی برشمرد وگفت: شهدا وسید الشهدا برای احیا دین وسنت رسول خدا قیام کردند تا راه اسلام ادامه پیدا کند .

امام جمعه خضری دشت بیاض در خطبه های این شهر با بیان اینکه کوچک شمردن نماز عواقب بزرگی را در پی دارد گفت: خداوند نماز را برای وحدت، انسجام ، یگانگی ودوری از فساد قرار داده تا همه مسلمانان راه و روش دین اسلام را بیاموزند چراکه جامعه ای که نماز را سبک بشمارد بیش از 30 اثر منفی دارد و نواقص و گره ها را در جامعه و زندگی بوجود می آورد.

حجت السلام والمسلمین مدنی افزود: بسیج وبسیجیان درطول تاریخ بوده اند ونشان دادند که راه پیامبران وامامان را ادامه داده وپیش برده اند اگر چه اولین روز بسیج با اربعین حسینی تقارن پیدا کرد ولی عظمت وشکوه پیاده روی مسلمانان جهان دشمنان ومستکبرین را بیش از پیش نا امید کرد وتمام نقشه های آنها را نقش بر آب کرد.

وی گفت: مردم بسیجی و ولایت مدار بخش نیم بلوک وخضری دشت بیاض هم با اجتماع و پیاده روی به سمت امام زاده عبدلله کارشک حضور خود را درتمام عرصه ها اعلام کردند که این نشان میداد بسیجیان حامی نظام وولایت هستند ودشمن از همین روحیه بسیجی بیم دارد چون تا هروقت بسیجی در صحنه ها حضور داشته باشند مطمینا دشمن هیچ غلطی نخواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها