امام جمعه انزلی به نقض عهد های آمریکا نیز اشاره و تاکید کرد:امریکا بداند درصورت نقض عهد دربرجام ، مقابله با نقض برجام از دست دستگاه دیپلماسی خارج شده و همگان اعم از مجلس، رهبری، نظامیان و آحاد جامعه اسلامی به دنبال استیفای حقوق مردم خواهند بود.
کد خبر: ۸۷۸۳۴۶۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از انزلی، حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین در نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به شرایط جوی و بارش شدید برف در شهرستان خاطر نشان کرد: از عوامل شهرداری و راهداری محترم و همه دستگاه های مربوطه که برای بازگشایی معابر تلاش کردند تشکر می کنیم ، زحمات این عزیزان در نیمه های شب جای تقدیر داشته و قطعا از چشم ها پنهان نخواهد ماند.

خطیب جمعه بندرانزلی در ادامه با اشاره به سالروز صدور فرمان امام به تشکیل بسیج در 5 آذر تصریح کرد: بسیج برترین تفکر و تدبیر امام راحل (ره) برای جهان اسلام بود که حضور فعال و مخلصانه بسیجیان در عرصه های مختلف امروز خود مصداق این جمله است.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین همچنین تاکید کرد: بسیج باید چه توسط مسئولان سپاه و چه دولت روز به روز تقویت شود زیرا این مجموعه بارها ثابت کرده است که بدون هیچ چشم داشتی کمک حال دولت در عرصه های مختلف خواهد بود.

وی افزود: بسیج و بسیجی وابسته به هیچ جناحی نیست و تحت فرمان رهبری است و تنها ملاک او ملاک ها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.

روز وقف در 7 آذر دیگر مناسبتی بود که امام جمعه بندرانزلی در خطبه های نماز جمعه خود به آن اشاره کرد و گفت: مسئله وقف از کارهایی است که باقیات و صالحات فراوان دارد و سنتی جاریه ای بوده که ماندگار خواهد ماند.

نیروی دریایی در دفاع مقدس ابهت آمریکا را در هم شکست

وی در ادامه به روز نیروی دریایی نیز اشاره و با تشکر از زحمات این نیروی راهبردی عنوان کرد: در 7 سال دفاع مقدس نیروی دریایی ابهت آمریکا را در هم شکست که عملیات های افتخار آمیز این نیرو از ذهن ها فراموش نخواهد شد.

خطیب جمعه بندرانزلی در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوع فتنه نیز اشاره و تصریح کرد: از مسئولان نظام هیچ کس حق ندارد از فتنه حمایت کند ، بهتر است در اظهار نظرها دقت شود.

مشاجرات و بگو مگوها در بین مسئولان به صلاح کشور نیست / اختلاف بین مسئولان دل مردم و رهبری را می رنجاند

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با اشاره به اختلاف نظرهای اخیر در بین برخی نمایندگان نیز اظهار کرد: این مشاجرات و بگو مگو ها به صلاح کشور نیست ، صحیح نیست افراد جایگاه حقوقی اشخاص را زیر سوال ببرند  خصوصا حفط جایگاه مجلس خبرگان و نمایندگان محترم آن و شان روحانیت معظم انقلاب لازم است ،این اختلافات به نفع دشمن خواهد بود.

وی با بیان اینکه اختلاف بین مسئولان دل مردم و رهبری را می رنجاند تاکید کرد: اگر احتمالا به نظر ما حرف ناصوابی گفته  شود ، اظهار نظر در مورد آن جایش در فضای مجازی نیست ، این رفتار از افراد با سابقه و انقلابی بعید به نظر می رسید.

امام جمعه بندرانزلی افزود: پشنهاد من به این دو برادرم که هر دو از دوستان هستند این است که بنشینند و مطالب را دوستانه حل کنند ، این درست نیست که جایگاه نماینده خبرگان زیر سوال رود و بعد مشخص شود یک سو تفاهم بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین در ادامه به نقض عهد های آمریکا نیز اشاره و تاکید کرد:امریکا بداند درصورت نقض عهد دربرجام ، مقابله با نقض برجام از دست دستگاه دیپلماسی خارج شده و همگان اعم از مجلس، رهبری، نظامیان و آحاد جامعه اسلامی  به دنبال استیفای حقوق مردم خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین اضافه کرد : عالم برجسته حضرت آیه الله موسوی اردبیلی تلاش های فراوانی برای این انقلاب داشتند و زحماتشان در حوزه علمیه کشور ماندگار است و مرحوم موذن زاده نیز سوابق بسیار درخشانی از خود به یادگار گذاشتند

ارسال نظرات