خطیب جمعه خلیل آباد گفت: متهم کردن بسیج به تندروی تکمیل کننده طرح های نفوذی دشمن در جامعه است.
کد خبر: ۸۷۸۳۴۵۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام علی ناهیدی، در خطبه های نماز جمعه شهرستان خلیل آباد ضمن تسلیت رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) و همچنین رحلت مرجع عالیقدر موسوی اردبیلی اظهار داشت: مرحوم اردبیلی یار انقلاب، امام و رهبری بود.

وی به اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان خاطر نشان کرد: بسیج پدیده شگفت آور انقلاب بود و متهم کردن بسیج به تندروی نیز تکمیل کننده طرح های نفوذی دشمن در جامعه است.

ناهیدی همچنین با بیان اینکه بسیج لشکر انقلاب است که مرز جغرافیایی، قومی، نژادی، سنی و جنسیتی نمی شناسد، تصریح کرد: مهمترین نیاز امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری تفکر ناب بسیجی است که بیشترین نفوذ را در مسائل مختلف کشور دارد.

وی با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی می تواند بسیاری از مشکلات کشور را در عرصه های مختلف حل کند، اذعان کرد: خدمت بسیجی برگفته از تفکر حسینی است و بانو دباغ و مرحوم شایان فر نمونه عینی تفکر ناب بسیجی بود.

خطیب جمعه خلیل آباد در ادامه تاکید کرد: بانو دباغ و مرحوم شایان فر دو الگو بودند که در هفته بسیج دعوت حق را لبیک گفتند و دیگر بسیجیان نیز با همت بلند خود باید راه این دو را ادامه دهند.

وی در ادامه با اشاره به زندگی مجاهدانه از دیدگاه اسلام و اقسام جهاد اصغر، جهاد اکبر و جهاد کبیر، بیان کرد: اگر انسان به دنبال زندگی مجاهدانه باشد نباید در زندگی خود از دشمنان تبعیت کند و باید دنباله رو زندگی دینی باشد.

حجت الاسلام ناهیدی با بیان اینکه در میدان جهاد اصغر، اکبر و کبیر باید به دنبال عملی ساختن آموزه های دینی باشیم، اظهار کرد: خواستن، دانستن، اقدام کردن و هزینه کردن از گام های رسیدن به زندگی مجاهدانه است که انسان باید به آنها عمل کند.

وی در پایان با بیان اینکه در تلاش برای رسیدن به زندگی مجاهدانه باید برای خود الگو و اسوه داشت و قرآن، پیامبران و ائمه بهترین الگو ها هستند، خاطر نشان کرد: این راه با عافیت طلبی منافات ندارد، انسان باید از عیش و نوش دنیا بگذرد تا زندگی مجاهدانه داشته باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها