فرمانده سپاه ناحیه رودبار با بیان اینکه اعتماد به غرب هیچ وقت نتیجه بخش نخواهد بود، گفت: تصور اینکه با متوسل شدن به آمریکا و ایادی اش، به موفقیت دست می یابیم، اشتباه است.
کد خبر: ۸۷۸۳۴۴۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از رودبار، فرمانده سپاه ناحیه رودبار در نطق پیش از خطبه های نماز جمعه رودبار با اشاره به رویکردهای بسیج، انقلابی گری را فلسفه و ماهیت این شجره طیبه دانست و بیان کرد: در کنار انقلابی بودن، می بایست انقلابی ماند، چه بسا افرادی که انقلابی بودند و بعد از گذر زمان، از مسیر انقلاب فاصله گرفتند.

سرهنگ جاوید فلاح با استناد از بیانات گوهر بار مقام معظم رهبری در باب بسیج و انقلابی گری، خاطرنشان کرد: اولین شاخصه انقلابی گری، انقلابی بودن و انقلابی ماندن است.

وی ادامه داد: یک فرد انقلابی می بایست بقدری مواظبت و مراقبت نماید تا پست ها، مقام ها و مادیات، وی را از مسیر طلایی انقلاب گری جدا نکند.

فرمانده سپاه رودبار با بیان اینکه وصیت نامه های شهدا، چراغ راه ما هستند، گفت: برای اینکه در مسیر رفتن به سوی تعالی از مسیر اصلی خارج نشویم، می بایست به وصایای شهدا رجوع کنیم.

سرهنگ فلاح با بیان اینکه اعتماد به غرب هیچ وقت نتیجه بخش نخواهد بود، تصریح کرد: تصور اینکه با متوسل شدن به آمریکا و ایادی اش، به موفقیت دست می یابیم، اشتباه است.

وی با تاکید بر ترویج سبک زندگی اسلامی، نسبت به گرویدن برخی افراد به سبک زندگی غربی هشدار داد و اضافه کرد: استفاده کردن از امکانات و تجهیزات غربی مانعی ندارد، اما نباید خودمان را اسیر فرهنگ غربی کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان رودبار با اشاره به کمرنگ شدن حساسیت ها نسبت دشمن از سوی برخی افراد، متذکر شد: حساسیت ها نسبت به دشمن نزد برخی افراد کمرنگ شده است.

سرهنگ فلاح تصریح کرد: باید جبهه را مشخص نمود، که یا با یزدید هستید، یا با امام حسین (ع)؟ عده ای از افراد تا ظهر با یزید هستند و بعداظهر، حسینی می شوند.

وی یادآور شد: تمام دسیسه های دشمن، از زبان، افکار  و قلم ما نقشه برداری می شود، لذا باید مواظب باشیم، آب در آسیاب دشمن نریزیم.

ارسال نظرات