خبرهای داغ:
پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس گفت: انتظار بسیجیان از قوه محترم قضاییه رسیدگی به حقوق های نجومی است.
کد خبر: ۸۷۸۳۴۰۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد صفایی روز جمعه در اجتماع بسیجیان طبس افزود: آقای سراج آیا شما فقط وظیفه تذکر داشتید؟ شما باید غارتگر بیت المال را محاکمه بکنید و سزای عملش برسانید.

 وی افزود: ما از نمایندگان مجلسمان می خواهیم که قانونی وضع کنند که هر کس به بیت المال کرد مجازات او اعدام باشد.

 وی با طرح این پرسش که آیا دولت با حقوق های نجومی برخورد خواهند کرد؟ پاسخ داد: بنده می گویم خیر، حداقل شش ماه از افشای حقوق های نجومی می گذرد اما یک مورد به دادگاه معرفی نشده است.

 وی افزود: بدتر از آن به کسی که دست در جیب مردم می کند «ذخیره نظام» لقب می دهند.

 این رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: ذخیره نظام مجاهدین، مبارزین، بسیجیان، ایثارگران و جانبازان بودند، غارتگر بیت المال که ذخیره نظام نمی شود.

 وی با بیان این که دولت با حقوق های نجوبی برخورد نخواهد کرد افزود: علت این است که برخی از آنها کاسب کارند و تاجر مدیر هستند، کسی که هزار میلیارد سرمایه دارد با حقوق دولتی نمی تواند زندگی کند.

صفایی بیان کرد: این زیبنده جامعه اسلامی نیست و ما اینگونه رشد نمی کنیم.

 وی با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج افزود: بسیج درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و تراوت یقین می دهد و میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک انسانی است.

این پیشکسوت دفاع مقدس گفت: امروز جریان پلیدی که نظام استکبار به نام داعش تربیت داده است از مغول ها وحشی تر و خون خوار ترند و همه جبهه استکبار پشت سر آنهاست و تربیت شده اند برای این که برای جغرافیای ایران اسلامی مزاحمت ایجاد کنند.

 وی ادامه داد: امروز این افتخار را مجاهدین حریم حرم دارند تا در آنها را در جغرافیای کفر و تکفیر سرکوب کنند.

 وی بیان کرد: رهبر انقلاب امروز پرچمداری عزت مسلمین را بر دوش دارد.

 صفایی گفت: امام رحمت الله علیه فرمودند «اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی بر آن حاکم شد چشم طمع جهانخواران از آن کوتاه می شود».

 وی ادامه داد: اگر جامعه و ملتی با تکیه بر اراده و ایمان الهی ایستادگی کند هیچ قدرت مادی یارای مقابله با او را ندارد و این تفکر بسیجی است.

این یادگار دورای دفاع مقدس تصریح کرد: این فقط یک ادعای تئوری نیست بلکه تفکری است که در عرصه عمل محک خورده است و با این تفکر نظام شاهنشاهی ساقط شد و دنیا به سرکردگی صدام ملعون به ایران تجاوز کرد و ساقط شد.

 وی افزود: مبادا اگر سرابی به ما نشان داده شد به این تفکر پشت کنیم.

 صفایی حق وتوی سازمان ملل را قانون جنگل خواند و افزود: این قانون می گوید چون ما زور داریم باید دیگران در مقابل ما تسلیم باشند.

 وی ادامه داد: در طول این ۶۲ سال از این قانون کشورهایی که حق وتو دارند دنیا را درگیر جنگ داشته اند و آمریکا به ۸۳ کشور تجاوز کردند و بیش از ۳ میلیون نفر را کشتند.

صفایی بیان کرد: تفکر بسیجی می گوید تکیه بر خدا کن به جای کدخدا و اگر تکیه بر خدا کردی هیچ قدرت مادی نمی تواند با تو مقابله کند.

 وی افزود: برجام دستاورد بزرگی داشت و بزرگترین دستاورد آن این بود نسلی که بدعهدی آمریکا را تجربه نکرده بود، تجربه کرد.

 وی گفت: بسیاری از افرادی که از قدرت آمریکا دچار انفعال شده بودند به این رسیدند که نه آمریکا چنین قدرتی هم ندارد که هر کار بخواهد بتواند انجام دهد.

 وی ادامه داد: سه سال پیش آقای ظریف در دانشگاه تهران می گوید آمریکایی ها می توانند در ده دقیقه ایران را شخم بزنند اما در ۱۳ آبان امسال آقای ظریف فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند».

این پیشکسوت دفاع مقدس افزود: قرآن کتاب زندگی است و می گوید «محمد رسول الله والذین معه اشداء على الکفار رحماء بینهم»، اگر شدیم «رحماء على الکفار» ، «اشداء بینهم» خواهیم شد و بین خودمان فاصله خواهد افتاد.

 وی گفت: اگر گفتیم اوباما، سردمدار نظام کفر فردی مودب و باهوش است، بعد «اشداء بینهم» می شویم.

 وی یادآور شد: در زیارت عاشورا می خوانیم «انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم» یعنی با دوستان تو دوست هستیم و با دشمنانت دشمنیم.

صفایی ادامه داد: در ادامه این زیارت می خوانیم «الی یوم القیامه» یعنی در همه نسل ها و زمان ها با دوستان امام حسین(ع) دوست و با دشمنان او دشمنیم و این مسیر شیعه را تعیین می کند.

 وی گفت: امروز ما مشکلات اقتصادی داریم و دشمن هم فشار آورده است و ما هم از برنامه پنجم توسعه تا امروز از دولت پنجم تا دولت یازدهم بد تدبیر کردیم.

 وی ادامه داد: هنگامی که جنگ تمام شد حضرت امام خمینی(ره) منشوری تحت عنوان «منشور سازندگی» دادند اما عنوان آن را گرفتیم و به محتوای آن عمل نکردیم.

 وی تصریح کرد: ما قرار بود در هفت حوزه اصلاحات اقتصادی انجام دهیم اما از دولت پنجم بعد از جنگ ما فقط حامل های انرژی تمرکز کردیم.

صفایی ادامه داد: در حوزه تامین اجتماعی کارهایی انجام شده اما اصلاح نظام بانکی که اصل بود تقریبا کاری انجام نشد.

 وی گفت: در همه دولت ها حامل های انرژی مورد توجه بود چرا که مردم ما مصرف انرژی بالایی دارند و از طرفی کشورهای منحط سرمایه داری هم می خواهند که ما انرژی کمتری مصرف کنیم چون انرژی تجدید پذیر نیست و آن ها مصرف کننده اصلی هستند و ما هر چه کمتر مصرف کنیم سهم بیشتری برای آنان می ماند.

 وی ادامه داد: در اینجا که اشتراک منافع داشتیم کار انجام شده اما در جایی که تضاد منافع داشتیم کار زیادی انجام نگرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها