فرمانده سپاه خرم آباد در اجتماع بزرگ بسیجیان:
فرمانده سپاه خرم آباد گفت:یک‌سوم جمعیت شهر خرم‌آباد معادل 150 هزار نفر عضو از مردم عضو بسیج هستند.
کد خبر: ۸۷۸۳۳۹۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر؛فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد در اجتماع بزرگ بسیجیان که به مناسبت هفته بسیج در مصلای الغدیر خرم آباد برگزار شد در رابطه با تعاریف بسیج گفت: بسیج لنگرگاه امنیت و وسعت دهنده شخصیت جمهوری اسلامی ایران در جهان است.

وی افزود: بسیج منطق گرا، تجلی زیبایی ها، تجسم آرمان های تاریخی، معجزه قرن، حامی دولت ها، مولد دانش، تاریخ ساز، مدیریت جنگ سخت و نرم است.

سرهنگ بازگیر تصریح کرد: بسیج نهادی تحت امر مقام عظمای ولایت با هدف نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای و ارزش های انقلاب، جهاد در راه خدا و گسترش دهنده حاکمیت قانون خدا بر روی زمین، تقویت بنیه دفاعی از طریق همکاری با سایرنیروهای مسلح و کمک به حوادث غیر مترقبه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد در رابطه با دو ماموریت بسیج گفت: جذب، آموزش، تربیت و حفظ انسجام مطالبات سازمانی بسیج و حضور در تمام عرصه های فرهنگی اجتماعی سیاسی اقتصادی امنیتی دفاعی که در قانون تعریف شده و براساس بصیرت انجام گیرد مطالبات انقلابی گری بسیج است.

وی از آموزش های نظامی و معنوی بسیج یاد کرد و گفت: آموزش های نظامی طی دو مرحله مقدماتی و تکمیلی با یادگیری اصول و مهارت، تکنیک ها و تاکتیک ها در سال انجام می گیرد.

سرهنگ بازگیر عنون کرد: یک‌سوم جمعیت شهر خرم‌آباد معادل 150 هزار نفر عضو از مردم عضو بسیج هستند.

وی با بیان این که آموزش معنوی و صالحین بهترین تاکتیک در مقابل جنگ نرم و سخت است، اظهار داشت: آموزش صالحین بر مبنای اعتقادات اسلامی با منابع همیشه ماندگار معرفتی همچون قرآن،تربیتی همچون احکام،مهارتی همچون مقابله تکنیک و تاکتیک دشمن همانند ماهواره و بصیرتی به شکل مرور وقایع روزانه دنیا می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد ساخت ساختمان آموزش فرهنگی اسد آبادی، مقابله با اعتیاد و ماهواره، برگزاری جشن ها و همایش عفاف و حجاب، برگزاری مراسمات روخوانی قرآن و عزاداری دهه اول محرم در حسینیه ثارالله سپاه خرم آباد را از جمله برنامه های فرهنگی، بومی و محلی انجام شده توسط بسیج در سطح شهرستان عنوان کرد.

وی در رابطه با پرداخت تسهیلات به بسیجیان و اجرای برنامه های بسیج سازندگی در راستای عملی کردن منویات مقام عظمای ولایت گفت: 2میلیارد و 100میلیون تومان به153نفر جهت اشتعال زایی و یک میلیارد تومان به 47نفر جهت اجرای طرح های صنایع تبدیلی و فرآورده های لبنی به عنوان قطب صنایع تبدیلی در خرم آباد تسهیلات پرداخت شده است.

سرهنگ بازگیر تکمیل دو باب مسجد در ساخت پایگاه،اجرای اردوی جهادی یک روزه به تعدادپنج هزار و800نفر،اجرای اردوی هفت روزه به تعداد 450نفر  و اردوی ده روزه هجرت به تعداد 550نفر جهت کمک به ساخت خانه محرومین و رنگ آمیزی و زیباسازی مدارس را از دیگر برنامه های جهادی بسیج خرم آباد عنوان کرد.
ارسال نظرات