خبرهای داغ:
در شهرستان سمیرم اقتصاد مقاوتی هنوز از کانال دولت وارد نشده است با این وجود بر خود می بالیم که با حضور بسیجیان همیشه در صحنه ما این مهم دنبال می شود.
کد خبر: ۸۷۸۳۳۹۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرنگاربسیج حسن عجمی در همایش بسیجیان سمیرم به مناسبت هفته بسیج خاطر نشان کرد: بسیج شاکله ای است که برای جوانان شور آفرین، برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است. بسیج یکی از قوی ترین عوامل برقراری امنیت در کشور از زمان جنگ هشت ساله تا کنون می باشد.

عجمی با اشاره به حوادث سال ۷۸ گفت: در سال ۸۸ همچون سال ۷۸ با حضور بسیجیان همیشه در صحنه از آشوب و بینظمی جلو گیری شد که اهمیت بسیج و سپاه را در برقراری نظم و امنیت نشان داد.

فرمانده بسیج سمیرم خاطر نشان کرد: امروزه حضور بسیجیان هم در عرصه فرهنگی و هم در عرصه اقتصادی به وضوح قابل مشاهده است.

عجمی با تاکید بر نام گذاری سال جاریی به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تصریح کرد: در شهرستان سمیرم اقتصاد مقاوتی هنوز از کانال دولت وارد نشده است با این وجود بر خود می بالیم که با حضور بسیجیان همیشه در صحنه ما، این مهم در شهرستان بر روی زمین نمانده و دنبال می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم با بیان این موضوع که مسئله فلسطین حرف امروز و دیروز نیست تاکید کرد: بسیج تکلیف گراست همانطور که ما دیده ایم امروزه اصلی ترین پیروزی ها در سوریه و عراق در برابر داعش توسط بسیج مردمی صورت می گیرد.

عجمی افزود: نگاه بسیج از ابتدا به دهان رهبری بوده و هست و به جرات می توان گفت که تنها راه حفظ نظام و استحکام بسیج متصل بودن به رهبری و پیروی کردن از ولایت است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها