برگزاری آبروی محله در دهستان چم چنگ

آئین آبروی محله، یادواره شهید شهید رستم صادقی در دهستان چم چنگ شهرستان سامان استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۳۳۹۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت سپاه ناحیه سامان، مراسم و آئین آبروی محله، یادواره جهادگر شهید رستم صادقی، با همراهی و حضور فرمانده و جاشین سپاه ناحیه سامان،فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولین و اقشار بسیج شهرستان سامان در منزل این شهید والا مقام واقع در دهستان چم چنگ از توابع شهرستان سامان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، جاشین سپاه ناحیه سامان و جمعی از مسئولین بسیج شهرستان سامان با همراهی اهالی مردم شریف و ولایتمدار دهستان چم چنگ با حضور بر سر تربت پاک شهید جهادگر رستم صادقی، قرائت فاتحه و عطر افشانی قبر مطهر ، ادای احترام کردند.

در بخش دیگری از این آئین سرهنگ دوم پاسدار عباس رحیمی، فرمانده سپاه ناحیه سامان بهمراه فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولین و اقشار بسیج شهرستان سامان در منزل این شهید والا مقام حاضر شده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای عظیم القدر، از مقام شامخ این شهید والا مقام تجلیل و ادای احترام کرد.

در بخشی از این آئین معنوی ، از همسر و فرزندان شهید رستم صادقی بواسطه صبر و پایداریشان با اهداء لوح سپاس، قدردانی شد .

در ادامه آئین آبروی محله، یادوراه شهید رستم صادقی با حضور دکتر بسیج، مسئول بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری و جانشین و برخی از مسئولین سپاه ناحیه سامان در محل مسجد جامع دهستان چم چنگ برگزار گردید.

مسئول بسیج اساتید استان که در جمع اهالی ولایت مدار سخن می گفت با اشاره به جایگاه شهدا در جامعه و نقش مهم آنان حتی پس از شهادتشان ، گفت: هر جا که از شهید و شهادت فاصله ای بوجود آمده ، فساد آنجا دامن گیر شده است .

وی افزود: شهدا آبروی ملتند چرا که عزت واقتدارایران اسلامی هم مدیون همین شهداست و برما تکلیف است که همیشه یادوخاطره شهدا را گرامی بداریم و هموره با اقدام و عمل در تمام صحنه های سازندگی میهن عزیزمان ، ادامه دهنده راه شهیدان و قدردان خانواده های معظم آنان باشیم .

بسیج افزود: ارزش هایی که شهدا برای دفاع از ما به یادگار گذاشتند، ایمان ، تقوا، جهاد در تمام عرصه های مقاومتی، در سایه اطاعت فرامین ولایت فقیه است و امروز دشمن، دقیقا با تمام توان موجود خود از طریق های گوناگون بخصوص جنگ نرم به دنبال آن است فرهنگ جامعه وارزش هایی که ما برای آنها خون داده ایم را دچار تزلزل و آسیب کند که البته مردم ما بخصوص جوانان غیور و مومن ما به لطف الهی و مجهز شدن به بینش و بصیرت کافی، در این جبهه نیز پیروز میدان خواهند بود.

در قسمت پایانی این آئین مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با خواندن اشعار حماسی یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را گرامی داشت.

ارسال نظرات