نشست حلقه های صالحین شهرستان سامان با حضور فرمانده،مسئول نمایندگی و لی فقیه سپاه سامان و بسیجیان برادر و خواهر ر مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۳۳۵۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛در این نشست،پیرامون اصول و مبانی طرح حلقه های صالحین،در پایگاههای مقاومت بسیج ، گفتگو و هم اندیشی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سامان، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بسیجی بودن یک نعمت است که انسان باید با شکر گذاری به درگاه خداوند منان، همواره قدردان این نعمت و عطیه ی الهی بود و با توکل بر خدا کارها را پیش برد.

سرهنگ دوم پاسدار عباس رحیمی افزود: اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) همواره در معرض کینه توزی ها و جنگ های گوناگون ، از سوی دشمنان خود بوده و هست.

وی ادامه داد: جنگ نرم امروز دشمن ، علیه جوانان انقلابی و مسلمان ما ، یک جنگ تمار عیار فرهنگی است که به فرموده ی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب ، می بایست ، آحاد ملت غیور ایران اسلامی و به خصوص جوانان انقلابی، با جهاد فرهنگی ، به مقابله این دسیسه های دشمنان بروند.

سرهنگ رحیمی خاطر نشان ساخت:یکی از اهداف اصلی و مهم دشمنان انقلاب ما، بعد از تخریب روح انقلاب جامعه، هدف قرار دادن روح ایمان،باورهای اعتقادی و روح ولایت و ولایت پذیری جامعه ی اسلامی و انقلابی مملکت مان است.

وی گفت: امروز وظیفه ی همه ی دلسوزان جبهه ی فرهنگی و سربازان جبهه مقابله با جنگ نرم دشمنان، الگو سازی و الگو قرار دادن شهید فهمیده ها ، بصیرت افزایی و روشنگری در تمام سطوح جامعه است.

ارسال نظرات