همزمان با گرامیداشت 5 آذر سالروز تاسیس بسیج ، اجتماع بزرگ بسیجیان مدافع حرم شهرستان سامان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۳۲۰۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ پدر شهید مدافع حرم «محمدحسن قاسمی اشکفتکی» در اجتماع بزرگ بسیجیان مدافع حرم در شهرستان سامان گفت: امام خمینی (ره) با اندیشه های پر توان و پر فروغ، آینده را به درستی می دید و ابتدا به این انقلاب پرداخت و شجره طیبه بسیج را در جامعه تشکیل داد.

پدر شهید قاسمی، با بیان اینکه در ایات قران کریم آیاتی با محوریت بسیج فراوان می یابیم، اظهار داشت: در آیه از این آیات خداوند می فرماید رسولی را فرستادیم تا مردم را به پرستش خدا دعوت و از طاغوت دوری کنند.

وی با بیان اینکه این آیه از قرآن دو نظام سیاسی را در جامعه معرفی می کند، خاطر نشان کرد: این آیه قرآن در عینت جامعه گروهی که موافق نظام هستند و برای دفاع از آن جان فشانی دارند و این گروه شامل افراد بسیجی است که با افراد مخالف نظام و با استکبار گران و طاغوت مخالفت و مبارزه دارند.

حاج منصور قاسمی اشکفتکی با اشاره بر اینکه درصد سال اخیر اگر به نهضت های اسلامی نیم نگاهی داشته باشیم می بینیم که همه شکست خورده اند، عنوان کرد: دلیل اساسی پیروزی انقلاب اسلامی وجود نیروی های مسلح بصیر، آزموده و دوره دیده بوده است.

این پدر شهید با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) با اندیشه های پر توان و پر فروغ آینده را به درستی می دید و ابتدای به این انقلاب پرداخت و شجره طیبه بسیج را در جامعه تشکیل داد، اظهار داشت: تمامی توطئه و فتنه های فراروی انقلاب توسط افراد بسیجی و انقلابی خنثی شدند.

وی با اشاره بر اینکه بسیجیان صحنه های درخشانی را با بازوهای نظامی و توانمند در حکومت اسلامی آفریده اند، اذعان داشت: شجره طیبه بسیج را باید بیش از بیش تقویت و در همه صحنه های نبرد رزم با اسلحه ، فرهنگ و سازندگی و با حضوری با شکوهتر از همیشه داشته باشیم.

در پایان این اجتماع با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه سامان و جانشین فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان از پدر شهید مدافع حرم «محمدحسن قاسمی اشکفتکی»، و تعدادی از نخبگان بسیجی که در رشته های علمی و ورزشی، در سطح کشوری حائز رتبه و مقام های برتر شده بودند ، در اجتماع بزرگ بسیجیان مدافعان حرم در مصلای عبادی سیاسی نماز جمعه سامان تجلیل شد.

ارسال نظرات