فرمانده سپاه ناحیه ایوان: امروزبسیجیان انقلابی پیش آهنگ و پرچمدار انقلابند. با این اندیشه قادر خواهیم بود سنگرهای دشمن را یکی پس از دیگری فتح کنیم. بسیج سازش با سلطه را بر نمی تابد.پایبندی به ارزشها و اصل مکرمه ولایت در بسیج موج می زند، نباید شبکه طراحی شده دشمن نفوذ کرده و ما را به سازش و سلطه پذیری وادارکند.
کد خبر: ۸۷۸۳۱۸۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ2 پاسدار محمدحسین فولادی، فرمانده سپاه ناحیه ایوان در سخنانی قبل از خطبه های نمازجمعه شهرستان ایوان و بمناسبت هفته بسیج گفت: بسیج ستون و استوانه محکم نظام اسلامی است و هر جائی که نظام نیاز به نیرو داشته باشد بسیج در عرصه های مختلف سیاسیف اجتماعی و فرهنگی و اقتصادیصف آرائی خواهد کرد.

سرهنگ فولادی افزود: بنا بر فرمایش ولایت باید بسیجیان انقلابی بمانند. انقلابی فکر و اندیشه کنند. زیرا بسیج مکتب شهادت، ایثار و فداکاری و انقلابی گری است. وی امام حسین را بزرگترین انسان انقلابی در تاریخ خواند و گفت: امام حسین(ع) تمام داشته هایش را فدای دین کرد و اگر امروز جمهوری اسلامی سرزنده است و نام و نشانی دارد، به برکت الگو گیری از امام شهید و بسیج و جانفشانی شهداست. پایبندی به اصول و ارزشها و اصل مکرمه ولایت فقیه از ویژگیهای شخص انقلابی است که در بسیج موج می زند و نمودی برجسته دارد.

فرمانده سپاه ناحیه ایوان تصریح کرد: امروز بسیجیان ایوان  گوشه ای از اقتدار بسیج را در میقات جلوه پر ابهت حضور در نماز جمعه به نمایش گذاشتند و تجمع حلقات صالحین شمه ای از دریای بیکران صالحین بسیج است. این محافل باید گسترش یابد و فضای شهرستان از این روحیه و تفکر بسیجی مملو گردد.

سرهنگ فولادی با اشاره به دو بعد ساختاری حقیقی و حقوقی نظام اظهار کرد: ساختار تشکیلاتی قوا (حقوقی) پوسته نظام است و برای رشد نظام لازم اما کافی نیست؛ لکن متن نظام همان آرمانها و ساختار حقیقی است که انقلاب بدان خاطر بوجود آمد. امروز اگر عده ای علم به دست و جیره خوار نظام سلطه به دنبال بی تفاوت کردن مردم نسبت به ارزشها هستند و نفوذ در بدنه نظام را تعقیب می کنند، نباید مجال پیدا کنند تا سازش با غرب و آمریکای جنایتکار را شعار دهند. نباید محافظه کار و صرفاً قائل به وجود حاضر داشته ها بود و باید انقلابی باشیم ؛ بسیج پرچمدار انقلابی بودن نظام اسلامی است.

سرهنگ فولادی خاطر نشان کرد: بسیج با فکر الهی امام (ره) متولد شد و فکر انقلابی خود را در اوضاع پریشان ابتدای انقلاب نیز به اثبات رسانده است. اگر امروز عده ای سازش با غرب را تنها راه برون رفت از مشکلات می دانند؛ بدانند سازش یعنی دست کشیدن از مبانی ناب انقلاب که مورد قبول جامعه و بسیج نخواهد بود.

فرمانده سپاه ایوان تأکید کرد: امروز ایستادگی ما مایه عزت ماست و تفکرات عدالت خواهانه و آزادیخواهی ما در خارج از مرزهای جغرافیایی ساری و جاری شده است. از اینرو انتظار است که بسیجیان و نیروهای انقلابی پیش آهنگ و پرچمدار انقلاب باشند و با این اندیشه است که سنگرهای دشمن را یکی پس از دیگری فتح خواهیم کرد. ترس دشمن از این است که روز به روز مجبور است که خاکریزهای خود را در مقابل ما به عقب براند. انقلاب ما برای مقابله با سلطه بود و نباید گذاشت شبکه طراحی شده دشمن ما را وادار به سازش و سلطه پذیری کند.

سرهنگ فولادی همچنین از حضور بسیجی وار مردم در حماسه بزرگ اربعین و خدمت رسانی به زوار تقدیر کرد و گفت: مردم ایوان ادعای گذر راه کربلا از این شهر را ثابت کردند و با وجود مشکلات زیاد و عبور روزانه بسیت هزار نفر از داخل شهر ترافیک را مدیریت کردند . این فهیم بودن مردم ایوان را می رساند ؛ زیرا می دانند که نام و آوازه ایران اسلامی و ظلم ستیزی ما و ذلت ناپذیری برگرفته از انقلاب بزرگ عاشورای حسینی است.

 

ارسال نظرات