خبرهای داغ:
در همایش مدافعان حرم زیباشهر مطرح شد:
همایش مدافعان حرم همزمان با پنجم آذر، سالروز تاسیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در شهر زیباشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۳۱۸۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از مبارکه نا، همایش مدافعان حرم همزمان با 5 آذر، سالروز تاسیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در زیباشهر لنجان برگزار شد.

همسر شهید مدافع حرم کمیل قربانی در این همایش تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند بسیج افسانه ای حقیقی است.

راضیه شجاعی گفت: این حقیقت افسانه ای است که جوامع غربی را با تمام قدرتی که دارند، می ترساند.

وی با بیان اینکه غرب با قدرت و عظمتی که فکر می کند دارد، از ریش گذاشتن آقایان و چادر خانم ها می ترسد، خاطرنشان کرد: از طرفی می گویند دین شما از یکهزار و 400 ساله پیش است و منسوخ شده، ولی از طرف دیگه بیشترین بوجه های خود را برای مقابله با ایدئولوژی این دین اختصاص می دهند.

همسر شهید قربانی با تاکید بر اینکه اگر دین ما از هزار و 400 ساله پیش است و در دنیای امروز جایگاهی ندارد نیازی نیست از ما بترسند، افزود: دشمنان از نفوذ اسلام ناب محمدی به دیگر کشور ها می ترسند.

وی بیان کرد: استکبار از بسیج می ترسد زیرا بسیج همراه با معنویت، اخلاص، اصول و ارزش هایی را به وجود آورده است که بزرگترین قدرت ها را در مقابل خود خوار و ذلیل کرده است.

شجاعی با بیان اینکه ما با دست خالی جلوی آن ها هشت سال دفاع کردیم، اظهار کرد: ما یک کشور تنها بودیم و یک تنه به جنگ دنیا رفیتم و پیروز شدیم.

وی عنوان کرد: قطره قطره خون شهیدان ما وقتی به زمین می رسد، یک بسیجی مبارز همچون درختی تنومند، قدرت می گیرد و اعقاداتش قوی تر می شود.

وی تصریح کرد: همسر من در بهترین شرایط زندگی، خانواده اش را رها کرد و رفت و ما در زندگی چیزی کم نداشتیم.

وی گفت: بالاتریم چیزی که خدا می تواند به یک انسان بدهد عشق است، همسر من از من گذشت در حالی که عاشق من بود و من هم از ایشان گذاشتم در حالی که برایم خیلی سخت بود.

شجاعی افزود: من در بالاترین درجه عشق از کمیل گذشتم و پیشمون نیستم و نخواهم شد که گذشتم.

همسر شهید مدافع حرم قربانی اظهار کرد: من و دیگر همسران شهدا این سختی را به جان خریدیم تا هدفی که شما برای آن تلاش می کنید، ضربه نخورد.

بسیج پدید شگفت آور شجره طیبه انقلاب است

فرماندار شهرستان مبارکه در این همایش با گرامی داشت پنجم آذر ماه تصریح کرد: بسیج پدیده در قالب یک شجره طیبه بود که حضرت امام(ره) به مردم غیور ایران هدیه داد

ذاکری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند، تا بسیج است نظام اسلامی ایران از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد و این یک رکن اساسی است، که پایه و اساس آن پنجم آذر است.

وی افزود: بسیج پدیده شگفت آور شجره طیبه انقلاب اسلامی است.

فرماندار مبارکه با تاکید بر اینکه روز به روز شاهده صدور بسیج به دیگر کشورها هستیم، گفت: کشورهایی که در جنگ با استکبار قرار گرفته اند به این نتیجه رسیده اند، که تنها راه دفاع، راه و مسیر بسیج است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان به پنج تکیه گاه اشاره کردند که اگر بسیجیان به آن توجه کنند باید آن ها را به عنوان بزرگترین مبنا و الگوی خود قرار دهند، اظهار کرد: اولین تکیه گاه بصیرت بسیجی است یعنی اینکه بسیج صرفا یک حرکت احساسی نیست، بسیج متکی است به دانستن و فهمیدن، متکی است به بصیرت. واقعیّت بسیج هم همین است و در این جهت باید پیش برود.

وی دومین تکیه گاه را جذب حداکثری اقشار مردم در بسیج عنوان و اظهار کرد: بسیج لشکر انقلاب و در بطن انقلاب است و متعلق به قشر خاص یا جناح خاصی نیست.

وی به سومین تکیه گاه که هم افزایی است اشاره و مطرح کرد: باید قشرهای مختلف مردم در بسیج حضور داشته باشند.

فرماندار مبارکه چهارمین تکیه گاه را تحقق مردم‌سالاری دینی عنوان و اضافه کرد: بسیج در همه‌ی عرصه‌ها مظهر مردم‌سالاری دینی و مردم‌سالاری اسلامی است.

فرماندار مبارکه آخرین تکیه گاه را هیئت های اندیشه ورز بیان و تصریح کرد: این ها چیزهایی است که برای پیشرفت بسیج و برای تکامل و ثمردهی هرچه بیشتر این شجره‌ی طیبه لازم است و باید همه بسیجیان آن ها را الگوی خود قرار دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها