خبرهای داغ:
امام جمعه هريس در خطبه هاي نمازجمعه این شهرستان، پنجم آذر ماه، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را گرامي داشت گفت: تشکیل بسیج مستضعفین بزرگترین اتفاق تاریخ معاصر است
کد خبر: ۸۷۸۳۱۷۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام قهرمان احمدي افزود: آثار و برکات بسیج همانند بوستانی است که خداوند متعال میوه های متعدد آن را نصیب ما کرده است و بسیج تا به امروز به هر جایی وارد شده پیروزمندانه وارد شده و پیروزمندانه از آن خارج شده است.

وی ضمن بیان این مطلب که امروز همه کشورهای اسلامی و غیر اسلامی در تلاش هستند از بسیج الگوبرداری کنند اظهار داشت: بسیج مختص به جریان و جناح خاصی نیست و در شأن بسیج نیست که به گوشه جریان و جناح خاصی بچسبد بلکه بسیج و تفکر بسیجی نشأت گرفته از اصل انقلاب است.

امام جمعه هریس عامل زمین گیر شدن داعش تا دندان مسلح را تنها بسیج و تفکر بسیجی دانست و اظهار داشت: هر کسی به انقلاب اسلامی وصل شده است عزت یافته است و ما این قضیه را در سوریه و عراق به عینه شاهد هستیم. و در شهر موصل علی رغم اینکه هیچ ایرانی در حال دفاع نیست و حضور ندارد اما تفکر بسیجی ایرانی در آنجا در مقابل داعش ایستاده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها