سفیر سابق ایران در لیبی گفت: بنی‌امیه‌های امروز تحت سیطره آمریکا با قدرت و توان بر جان اسلام افتاده‌اند و قصد استحاله و نفوذ به اسلام را دارند.
کد خبر: ۸۷۸۳۱۳۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حسین اکبری شامگاه جمعه پنجم آذرماه در جمع نمازگزاران مسجد الغدیر کوی علی بن‌ابیطالب(ع) کلانشهر اراک با اشاره به لزوم حفظ وحدت و انسجام گفت: بایستی مردم در نظام اسلامی منسجم و متحد باشند برای این منظور نیز به طور کلی می‌توان گفت که بسیج بصیرت لازم را دارد تا بداند چگونه انسجام داخلی ایجاد شود.

وی افزود: بسیج جریانی گسترده برای همه اقشار مردم است و برای جناح و حزب خاصی نیست، بسیج لشکر انقلاب است و هر فرد و جناحی که انقلاب را قبول دارد، بسیج شامل او می‌شود.

اکبری با بیان اینکه در این زمانه بسیجی ماندن امر مهمی است، اظهار کرد: بسیجیان در این برهه از زمان باید در مقابل هجمه‌ها و کارشکنی دشمن ایستادگی کنند و در عرصه‌های مختلف کشور وارد میدان عمل شوند.

سفیر سابق ایران در لیبی با اشاره به اهمیت حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف گفت: بسیج بهترین الگو برای مشارکت در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور از جمله عرصه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی، علمی، و… است و بدیهی است ایفای چنین نقشی منوط به داشتن بصیرت، آگاهی و هوشیاری عمیق و همه جانبه بسیجیان است.

وی خاطرنشان کرد: بشر هزینه‌های زیادی را خرج ساخت سلاح و بمب‌های اتمی برای کشتار دسته جمعی بشر می‌کند که اگر یک هزارم این هزینه‌ها را برای جامعه بشری صرف می‌کردند هیچ درگیری، جنگ و خونریزی بین آنها صورت نمی گرفت.

اکبری گفت: طبیعتا انسانها در زمینه خدمات، تحصیلات ارتباطات و همه نیازهای بشر در حال رشد و پیشرفت است و باید از آن به نحو درست استفاده کنند تا به پیروزی و آبادانی برسند.

سفیر سابق ایران در لیبی تصریح کرد: امروزه ارتباطات به نهایت پیشرفت خود رسیده است و این یک مهره خوب برای افزایش فرهنگ بسیجی در میان مردم و دشمنان ملت ایرانی و اسلامی است.

وی افزود: امروزه در بیشتر کشورها به ویژه کشورهای عربی دارای ساختار مردمی و لشگر مردمی هستند ولی آن ساختاری که در کشور ایران است و توسط نیروهای بسیجی شکل گرفته از دقیق ترین و منسجم ترین و پایدارترین نیروهاست.

اکبری با اشاره به اینکه بسیج یک ساختار نیست، گفت: بسیج یک اندیشه است در واقع اگر کسی کشوری را تهدید کند این نیروی منسجم در برابر آنها ایستادگی می کند.

وی افزود: مدافعان حرم نیز بسیجیانی هستند که با عشق و علاقه به میدان جنگ رفتند و جان خود را در جبهه حق علیه باطل و در مقابل داعشیان و تکفیریان فدا کردند.

سفیر ایران سابق ایران در لیبی خاطرنشان کرد: آنچه در همه عزاداری‌ها باید درک کنیم این است که بنی‌امیه با اسلام چه کرد و جنایات بنی‌امیه و فرهنگی که بنی‌امیه در جهان اسلام حاکم کرده بود امام حسین(ع) را به چه جایی رساند و سبب شد ایشان قیام کند، قیامی که جز خون نتوانست جامعه را اصلاح کند.

اکبری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه نفوذ و استحاله اسلام افزود: بنی‌امیه‌های امروز تحت سیطره آمریکا با همین قدرت و توان بر جان اسلام افتادند و با تمام توان قصد استحاله و نفوذ به اسلام را دارند و با تمام توان در تلاش هستند که اسلام ناب را از جامعه اسلامی بگیرند، برای ایستادگی در برابر آن‌ها باید همان کاری را انجام داد که امام حسین(ع) انجام داد.

وی با بیان اینکه به جا آوردن تقوا نیازمند از خودگذشتگی در همه ارکان زندگی است، افزود: کوفیان نیز ادعای تقوا داشتند و با امام حسین(ع) بیعت کردند اما بلافاصله تقوا شکستند و در مقابل ایشان ایستادند و همین مدعیان تقوا به کربلا آمدند و فاجعه کربلا را رقم زدند.

سفیر سابق ایران در لیبی بیان کرد: شیعه مانند دو بال پرنده است که بال سرخ آن نشان دهنده خون شهدا و قیام عاشور و کربلا است و دیگر بال آن سبز است که نشان دهنده ولایت‌فقیه است.

وی افزود: همه فرقه‌ها و ادیان با ظهور حضرت مهدی(عج) اعتقاد به برقراری عدالت در بین همه ملت‌ها و مردم دارند.

اکبری در پایان با تاکید بر اینکه بسیج شجره طیبه است گفت: شاخه‌های دیگر این شجره طیبه در عراق در مقابل حملات ظالمانه آمریکا و در سوریه با بسیج جوانان و مسلمان سوری در مقابل کفر و استکبار ایستادگی می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات