فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دلیجان
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دلیجان با تاکید بر ترویج نقش و تفکر بسیج در جامعه گفت: بسیج یک فرهنگ و یک تفکر انقلابی است.
کد خبر: ۸۷۸۳۱۲۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) و ششمین روز از هفته بسیج با شعار «بسیج، انقلابی‌گری و اقتدار جهانی» گردهمایی بسیجیان در سراسر کشور برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری پیش از ظهر امروز در گردهمایی «مدافعان حرم» کلانشهر اراک با اشاره به اینکه بسیج برخاسته از متن مردم است، گفت: بسیج متشکل از آحاد مختلف مردم است که با خستگی ناپذیری، ولایت پذیری، همیشه و در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی جان خود را کف دست گرفته و با اقتدار در وسط میدان می ایستد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دلیجان تصریح کرد: بسیج بهترین مدافع اسلام و انقلاب است که در تمامی عرصه های نظامی، اقتصادی، فرهنگی موفقیت های فراوانی داشته است و نفرت استکبار جهانی و دشمنان ایران اسلامی از این شجره طیبه نیز به همین دلیل است.

وی افزود: مسئولین کشور بایستی از ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیج در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی امری غفلت نکنند و کمال استفاده از این ظرفیت را داشته باشند.

سرهنگ پاسدار عسگری در ادامه گفت: بسیج تنها نهادی است که در طول عمر ۳۷ ساله انقلاب همواره در تمامی عرصه‌ها حضوری فعال و چشمگیر داشته است. بسیج یک فرهنگ و یک تفکر انقلابی است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دلیجان تصریح کرد: بسیج علاوه بر دفاع از مرزهای ایران، حضور در انتخابات و حضور در عرصه های سازندگی نقش مهمی را در تولید و افزایش بار علمی در جامعه ایفا می کند چراکه توان موشکی و دفاعی ایران برگرفته از دانش علمی بسیجیان نخبه کشور محسوب می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نقش و تفکر بسیج باید در جامعه ترویج شود تا بتوان به داشتن جامعه وحدت آفرین افتخار کرد، بسیج با داشتن روحیه انقلابی، ایثارگری و اخلاص در مدار ولایت فقیه حرکت می کند و این شور و نشاط سبب شد تا نام و آوازه بسیج امروز در همه عالم فراگیر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات