وزیر سابق فرهنگ وارشاد اسلامی در جمع بسیجیان رودبار عنوان کرد؛
سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ وارشاد اسلامی صبح امروز در جمع بسیجیان شهرستان رودبار جنوب ضمن گرامیداشت این روز اظهار داشت: نهالی را که امام خمینی (ره)در۵آذر سال ۵۸کاشت امروز شجره طیبه ی است که الگوی جهان اسلام شده است.
کد خبر: ۸۷۸۳۱۲۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ وارشاد اسلامی صبح امروز در جمع بسیجیان شهرستان رودبار جنوب ضمن گرامیداشت این روز اظهار داشت: نهالی را که امام خمینی (ره)در۵آذر سال ۵۸کاشت امروز شجره طیبه ی است که الگوی جهان اسلام شده است.
وی ادامه داد: بسیج مدرسه عشق است و این عشق وصداقت بسیجیان افراد را در صحنه نگه داشته است چرا که آنها فقط وظیفه الهی را مدنظر می گیرند.
وزیر سابق فرهنگ وارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: ایمان و پایمردی نیروهای مردمی نقشه غربی ها را در منطقه نقش بر آب کرده است نیروهای مردمی روحیه شهادت طلبی دارند و دشمن هرگز نمی تواند با تهدید آنها را از صحنه دور کند.
حسینی افزود: بسیج درسهای خود را از آموزهای قرآنی فرا گرفته است و صرفأیک نیروی نظامی نیست بسیجی با بینش وعلم در میدان می ایستد ومعادلات دشمن را در هم می شکند.
وی تصریح کرد: برخی ها در کشورمحاسبات دنیایی می کنند و می خواهند در مقابل قدرت پوشالی آمریکا  کوتاه بیاند و دیگران را هم دعوت می کنند که کوتاه بیایم ما تجربه کردیم که خداوند به ما کمک کرده است اگر ما تقوا وعمل صالح انجام دهیم خداوند یاریمان خواهد کرد و این امر در حادثه طبس تحقق یافت.
وی به حضور پرشور و میلیونی مردم در اجتماع عظیم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: اربعین یک پدیده عجیب است مردم با پای دل به سفر اربعین می روند و مسئولان باید خود را وقف به مردم کنند ما باید الگوی آزادگان جهان باشیم، امروز امام حسین(ع) شناخته شده‌تر از همیشه در تاریخ است و ما شاهدیم که از اقصی نقاط دنیا در پیاده روی اربعین حضور دارند.
حسینی عنوان کرد: یک عده از دشمنان داخلی از حادثه حله عراق خوشحال شدند چرا که آنها به دنبال کمرنگ شدن حماسه اربعین هستند ولی حماسه اربعین نهضت حسینی را می توانند به جهان معرفی کند واگر در وقت ظهور حضرت مهدی(عج)در ۵فرازی که خود را به جهانیان معرفی می کند ۳مورد آن مربوط به امام حسین(ع)است واین حماسه اربعین زمینه ساز قیام امام زمان(عج)در جهان است.
وی اظهار کرد: غربی ها علی رغم اینکه اخبار مربوط به حماسه اربعین را سانسور کرد ولی در لابلای گزارشات خود مجبور شدند به قدرت نمایی جمهوری اسلامی ایران در منطقه اشاره داشته باشندو ما باید این را تکریم کنیم و این نمونه حرکات بسیجی نشان دهنده این است که  تنها جمهوری اسلامی ایران ملجأ آزادگان جهان است.
سید محمد حسینی اظهار کرد: چشم امید مستضعفان عالم به قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است کسانی که زمانی رادیکال بودند الان دشمن نظام هستند.
حضور به موقع و روحیه ی ولایتمداری بسیجیان در سال۸۸ باعث سرنگونی فتنه گران شد
وی بیان داشت:  هفته بسیج فرصتی برای تکریم از جانفشانی های بسیجیان است، در سال۸۸بسیجیان دلاور انقلاب را از سرنگونی نجات دادند وحضور به موقع و روحیه ی ولایتمداری آنها باعث سرنگونی فتنه گران شد.
وزیر سابق ارشاد اظهارکرد: بسیج رقیب هیچ نهاد دولتی نیست بلکه بازوی توانا و قدرتمند نظام است و در تمامی زمینه ها ورود و کمک می کند و تا زمانی که بسیجیان در میدان باشند این انقلاب دچار انحراف نخواهد شد و هیچ دشمن داخلی و خارجی نمی تواند اندیشه های امام را تحریف کنند چرا که بسیجیان مانع آنها خواهند شد.
حسینی گفت: در مرام بسیجی بن بست وجود ندارد بسیج فراتر از مسائل نظامی کار می کند ودر تمامی زمینه های فرهنگی وسیاسی ورود پیدا می کند کشورهای اسلامی باید از جهت امکانات الگو باشند.
حسینی با بیان اینکه برخی به‌خاطر مسائل دنیایی دچار تغییر شدند، اظهار داشت: برخی از کسانی که در انقلاب نقش آفرین بودند به مرور زمان تغییر رویه دادند ودست از اهداف خود برداشتند و الان به دنبال جدایی ولایت و مردم هستند اینها از نسل همانهایی هستند که مسلم را تنها گذاشتند و الان امام را تنها گذاشتند، نیرویهای جوان اجازه نفوذ را به دشمنان نخواهند داد.
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: انتخابات آمریکا پاسخ منفی بود به نظام این کشور ترامپ وکلینتون هیچ فرقی ندارند و نظام آمریکا نظامی بود که مستضعفان زیر چکمه های آنها له شدند نام ایران یعنی استقامت و پایداری اگر می خواهیم الگو باشیم باید معارف اسلامی را بهتر یاد بگیریم.
وی به سخنان رهبر معظنم انقلاب در جمع بسیجیان اشاره کرد وبیان داشت: رهبر معظم انقلاب دراین دیدار  فرمودند: غربی ها تخلفاتی را تاکنون انجام دادند و اگر بخواهند این تحریم ها را ۱۰سال دیگر تمدید کنند این نقص برجام است که در موردآن هشدار دادند رهبر انقلاب سخنان خود را به پشتوانه بسیجیان صریح بیان می کنندو تازمانی که تعبیت از رهبری ادامه داشته باشد به این نظام خدشه ای وارد نمی شود.


ارسال نظرات