سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر آستارا:
سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر آستارا با بیان اینکه خانواده های معظم شهدا مایه افتخار جامعه و میراث داران انقلاب اسلامی هستند، گفت: شهدا سند هویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و طلایه داران ایثار و مقاومت هستند.
کد خبر: ۸۷۸۳۱۲۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از آستارا، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و در پنجمین روز از این هفته شب گذشته ( ۴ آذر) فرمانده سپاه ناحیه آستارا، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسئول کانون بسیج رسانه آستارا و مسئول شورای مرکزی دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آستارا به همراه اعضای این شورا با حضور در منزل سه شهید دوران دفاع مقدس ضمن دیدار و دلجویی از والدین و خانواده های آنان یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشتند.

اصغر ابراهیمی، سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر آستارا در این دیدارها با تبریک هفته بسیج یاد و خاطره شهدا را گرامیداشت و گفت: خانواده های معظم شهدا مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می‌روند و خدمت به آنها افتخاری بسیار بزرگ است.

وی افزود: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خداوند متعال دارد.

سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر آستارا با بیان اینکه اقتدار و عزت کنونی کشور را مدیون و مرهون شهدا هستیم، تصریح کرد: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: شهدا سند هویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و طلایه داران ایثار و مقاومت هستند و پیروی از راه پربار و حفظ میراث ماندگار آنان بر ملت بصیر و ولایی ایران لازم است.

ارسال نظرات