فرمانده ناحیه مقاومت دیلم:

امروز بسیج بزرگترین مدافع اسلام ناب محمدی است

بوشهر- فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان دیلم گفت: بسیج کمر دشمنان را شکست،بسیج خار گلوی دشمنان است،امروز بسیج بزرگترین مدافع اسلام ناب محمدی است.
کد خبر: ۸۷۸۳۱۰۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیلم؛ در سالروز 5آذر تشکیل بسیج مستضعفین تجمع بسیجیان قبل از خطبه های نماز جمعه در مصلی امیرالمومنین دیلم برگزار شد و فرمانده سپاه شهرستان سخنانی را در این زمینه بیان کرد.

وی در ابتدا با اشاره به بیانات امام(ره) و رهبر انقلاب گفت: بسیجیان در دفاع مقدس برای شهادت طلبی و ایثار و گذشت از هم سبقت می گرفتندو امروز نیز بسیجیان با تقوا، ولایت پذیری و حرکت در مسیر رهبری دشمن را به زانو در آورده اند.

سرهنگ اسدی افزود: اگر امروز در فرامین رهبری شک و تردید کنیم یعنی پیرو نیستیم، بسیجی بی چون و چرا تابع حق است و بدون شک و تردید در برابر آمریکا است.

فرمانده بسیج دیلم در ضرورت خدمت به مردم و حفظ انقلاب اظهار نمود: اگر امروز هر مدیر و مسئولی دلش برای انقلاب و مردم بتپد و خدمت کند بی شک بسیجی است.

وی در بخشی دیگر بیان داشت: آمریکا هیچ گاه دست از کشور ما بر نمی دارد و این ساده اندیشی است که فکر کنیم با چهار گفتگو آمریکا دست از کینه ورزی و طمع بر خواهد داشت.

اسدی تصریح کرد: ما با اقتدار مقابل استکبار می ایستیم و کسانی که در قالب استاد دانشگاه ، نماینده و ... فرمایشات امام را در رابطه با آمریکا تحریف می کنند دوباره بروند بخوانند که مواضع آن مرد بزرگ وشجاع در این رابطه چه بوده است.

این فرمانده نظامی خاطرنشان ساخت: اگر امروز بسیج در دفاع از حرم در سوریه حضور پیدا نمی کرد و فرمان حکیمانه رهبری نبود باید در مرزهای کشورمان با گروه های تکفیری می جنگیدیم .

وی راز ماندگاری ملت ما را استکبار ستیزی دانست و گفت: امروز مرزهای ما ساحل عدن و مدیترانه است مرز ما پنتاگون است.

احمد اسدی در پایان به تلاش بسیجیان در عرصه های گوناگون اشاره کرد و گفت: امروز بیش از 6 هزار گروه جهادی وجود دارد و در سطح مناطق محروم زحمت می کشند و اقشار مختلف دربسیج  با خدمت صادقانه و بی منت رهبری را یاری و به ولایت لبیک می گویند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار