معاون مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
معاون مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شناخت نفوذ و مقابله با آن در سایه روحیه انقلابی‌گری از شاخص‌های بسیجی بودن است چراکه تفکر و روحیه بسیجی که برگرفته از روحیه انقلابی‌گری است توانسته در تمامی معادلات بین‌المللی تاثیرگذار باشد.
کد خبر: ۸۷۸۳۰۹۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار علی‌اکبر علیزاده پیش از ظهر امروز در گردهمایی بسیجیان سپاه ناحیه مقاومت ساوه در مصلی امام علی(ع) این شهرستان با اشاره به اقتدار امروز ایران در منطقه و جهان گفت: امروز سیاستمداران جهان نسبت به قدرت ایران واقف شده‌اند و در هرگونه تحولی که قرار است در منطقه رقم بخورد چشم به واکنش نظام اسلامی دارند.

وی افزود: مستکبران عالم یک روز سعی در کنار گذاشتن یک مقام عالی رتبه منطقه مانند بشار اسد دارند اما چون موضع و تفکر بسیجی رهبری معظم جمهوری اسلامی ایران در ابقای بشار اسد است لذا هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و موضع نظام اسلامی به کرسی می‌نشیند.

‌معاون مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: تفکر برگرفته از روحیه بسیجی که در کشور طنین‌انداز شده است توانسته تمامی توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام را خنثی و در نطفه خفه کند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی کشور؛ بسیجی ماندن مهم است نه بسیجی بودن، تصریح کرد: حفظ روحیه معنوی نخستین پیش نیاز بسیجی ماندن است و یک بسیجی با حفظ معنویت و تقویت بنیه اعتقادی خود در این نیروی مردمی موفق خواهد بود.

داشتن بصیرت راهکاری برای مقابله با نفوذ دشمن

وی بصیرت را دومین ویژگی مهم بسیجی ماندن بیان کرد و گفت: اگر بسیجی ما بصیرت نداشته باشد قطعا با پدیده نفوذ نمی‌تواند مقابله کند چرا که اصلی‌ترین خطر و تهدید انقلاب در شرایط کنونی پدیده نفوذ است و این نفوذ بود که کمر انقلاب پیامبر اکرم(ص) را شکست.

سردار پاسدار علیزاده شناخت نفوذی و مقابله با نفوذ در سایه روحیه انقلابی‌گری را ملاک بسیجی بودن دانست و بر آمادگی و سازمان یافتن نیروهای بسیجی تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی حافظ انقلاب است، گفت: امروز ماموریت‌های مهم نظام با کمترین هزینه و با گسترده‌ترین خدمات و بالاترین ضریب امنیت و سلامت در خدمت در حوزه‌های گوناگون به بسیج واگذار می‌شود. بسیج کارنامه درخشانی را در عرصه سازندگی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... برجای گذاشته است.

همت بسیج موتور محرکه دولت برای حرکت در مسیر اقتصادمقاومتی

‌معاون مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اقتصاد مقاومتی به عنوان نسخه شفابخش مشکلات کشور اشاره کرد و گفت: بسیج در این عرصه نیز موفق عمل کرده و در لبیک به منویات مقام معظم رهبری توانسته است 300 هزار شغل در کشور ایجاد کند و اهتمام بسیج در حوزه اقتصادمقاومتی دولت را مجبور به عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی کرده است.

سردار پاسدار علیزاده در ادامه به چرایی تشکیل انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی با این هدف تشکیل شد که نفوذ اسلام را در سراسر گیتی گسترش دهد گرچه دشمنان اسلام از نفوذ اسلام به توسعه طلبی و تشکیل امپراطوری بزرگ تعبیر می‌کنند که از این توصیف باکی نداریم چرا که انقلاب اسلامی به دنبال خشکاندن ریشه‌های فاسد صهیونیسم و کمونیسم در جهان است.

 وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی مصمم است که پرچم نظام رسول الله(ص) را در سراسر جهان به اهتزار درآورد و هدف انقلاب همان هدف پیامبر اعظم(ص) است و به تعبیر مقام معظم رهبری «ایجاد تمدن نوین اسلامی مهم‌ترین هدف انقلاب است».

‌معاون مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اقتدار این کشور و تاثیرگذاری آن در معادلات جهانی گفت: امروز اقتدار این نهضت به گونه‌ای شده است که سربازان نظام اسلامی در خلیج فارس دشمن را به زانو درآورده اند و اشک سربازان آمریکایی را با دستگیری آنان بر صورتشان جاری کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات