فرمانده ناحیه مقاومت ساوه گفت: هر قدر که در راستای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم به همان میزان در خنثی کردن توطئه های دشمنان حرکت کرده ایم.
کد خبر: ۸۷۸۳۰۷۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار مجید احمدجعفری در معیت جمعی از مسئولان شهرستان در دیدار با خانواده شهید «محمد بهرامی» که به مناسبت هفته بسیج انجام شد، گفت: عزت اسلام و اقتدار نظام اسلامی به برکت جان فشانی شهدای عزیز است.

وی افزود: شهدای عزیز به فیض عظیم بهترین نوع مرگ که همان مرگ در پیشگاه الهی دست یافتند و خانواده معظم شهدا نیز از شفاعت مجاهدان فی سبیل الله بهره مند و از مواهب الهی برخوردار هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت ساوه تجلیل از مقام شامخ شهدای انقلاب را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: هر قدر که در راستای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم به همان میزان در خنثی کردن توطئه های دشمنان حرکت کرده ایم.

سرهنگ پاسدار احمدجعفری صبر، ایثار، فداکاری و استقامت خانواده معظم شهدای عزیز را مثال زدنی دانست و افزود: این روحیه به تاسی از سیره ائمه معصومین(ع) است که در بین خانواده های شاهد نهادینه شده است.

پدر شهید بهرامی نیز که خود یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس است.

شهید بهرامی در اول فروردین سال 1346 متولد در ساوه متولد شد و در 25 اسفندماه 1363 در عملیات بدر به درجه شهادت نایل آمد. روحش شاد و یادش پر رهرو باد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات